Tinkerkeuring Houten 14/8

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MelanieS

Berichten: 1044
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 19:54

Cayusejuhh schreef:
Weet je.. een veulen van Offie. ( die was wel door de vetrinair gekomen ) werd tijdens de primering ook gezegd dat zn sprongen iets vol waren.,.. Ik weet dat dit kan door te hard groeien. dan houden de knieen het niet bij en dat krijg je dit. Trekt wel bij hoor!!!!

Ik heb hem wel aan de trailer zien staan.( kieran) en zag jou er bij staan bellend.( zn naam stond achter op je bobywarmer Haha! ) dus ik denk laat maar die is druk in gesprek!


Oh joh, had me even aangeschoten! Ik had Kieran graag even geshowd! Bloos

m'n verhaal over vandaag staat op VvdD: Des-illusie: Kieran afgekeurd voor Tinkerkeuring

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 19:57

Helaas voor Kieran Verdrietig Had hem ook graag (in actie of eigenlijk sowieso Haha!) willen zien!

Jordy heeft het erg goed gedaan vandaag! Kampioensruin!

Shayla heeft een 1e premie en eerste van d'r ring! 3e bij dagkampioenschap!

Niamh van Trea 1e premie, jeugdkampioen en reserve dagkampioen!

Vasthi geen graadverhoging Verdrietig

Lisje van WenK 2e premie met 138 punten!

Allen gefeliciteerd!!!!

MelanieS

Berichten: 1044
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 20:01

snowdon schreef:
Helaas voor Kieran Verdrietig Had hem ook graag (in actie of eigenlijk sowieso Haha!) willen zien!

Jordy heeft het erg goed gedaan vandaag! Kampioensruin!

Shayla heeft een 1e premie en eerste van d'r ring! 3e bij dagkampioenschap!

Niamh van Trea 1e premie, jeugdkampioen en reserve dagkampioen!

Vasthi geen graadverhoging Verdrietig

Lisje van WenK 2e premie met 138 punten!

Allen gefeliciteerd!!!!


Ook namens mij en Kieran allemaal gefeliciteerd! Wat een Boktsuccessen!!
Hopelijk zijn wij er volgend jaar gewoon bij!

Shayla

Berichten: 3896
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Vuren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 21:22

MelanieS schreef:
Wat een Boktsuccessen!!


Dat zat ik ook al te denken ! Haha! Bokt was goed vertegenwoordigd dit jaar .
Maar zoals Leon al zei is Shayla 1e premie met ster geworden en 1e van de ring. En 3e bij de dagkampioenen van de merrie's. Ben echt heel trots op m'n meissie Bloos M'n dag kan niet meer stuk.
Toen we thuis kwamen heeft ze eerst lekker wat brokken met muesli gehad en daarna mocht ze nog even voor een paar uurtjes de wei in. Had ze dubbel en dwars verdiend ! Mag ze ook gelijk weer lekker smerig worden ! Tong uitsteken Bevalt d'r niks hoor , zo schoon zijn. Clown

horse_girl

Berichten: 1272
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 21:25

Ik heb ook een topic geopend over de Tinkerkeuring, staan een aantal foto's in! Misschien een Tinker van een Bokker? Grtz!
[HAW] Foto's Tinkerkeuring
Laatst bijgewerkt door horse_girl op 14-08-04 21:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 21:28

hmmz... weet niet waar hij het dan over had. ( die merrie houder. ) dan zal hij bedoelen het commentaar van de jury die hij kreeg, het veterinair commentaar van de jury,
( heb ook niet zo aandachtig geluisterd Haha!)

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 21:33

MelanieS schreef:
Oh joh, had me even aangeschoten! Ik had Kieran graag even geshowd! Bloos

m'n verhaal over vandaag staat op VvdD: Des-illusie: Kieran afgekeurd voor Tinkerkeuring

haahah.. volgende keer kom ik naar je toe!! Bloos Haha!

PartoutZ

Berichten: 5409
Geregistreerd: 08-11-03
Woonplaats: Puttershoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 22:26


lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 22:54

Shayla schreef:
Dat zat ik ook al te denken ! Haha! Bokt was goed vertegenwoordigd dit jaar .
Maar zoals Leon al zei is Shayla 1e premie met ster geworden en 1e van de ring. En 3e bij de dagkampioenen van de merrie's.


Dus dat was die merrie die er bij de kampioenskeuring als laatste uitging na het herdraven ? Vlg. mij wist de jury het niet meer en hadden ze alle drie kampioen kunnen worden.
Gefeliciteerd in elk geval... ik heb er niet veel van gezien, maar dat in elk geval wel Lachen

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 22:57

lageveld schreef:
Dus dat was die merrie die er bij de kampioenskeuring als laatste uitging na het herdraven ? Vlg. mij wist de jury het niet meer en hadden ze alle drie kampioen kunnen worden.
Gefeliciteerd in elk geval... ik heb er niet veel van gezien, maar dat in elk geval wel Lachen



Ja... de jury twijfelde heel erg met die drie merries... sommige mensen van het stamboek zeiden nog dat ze het niet begrepen waarom Shay eruit ging....

Ikzelf (en de vriend van Sandra ook) had Shay op de tweede plaats gezet... Maarja, derde plaats is ook fantastisch!

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 23:37

Tuurlijk, alleen al leuk dat je kunt zeggen dat je derde bent toch ? de rest kan dat niet Lachen
Ik begreep dat de beweging uiteindelijk het verschil moest maken en tja... dat blijft een loterij. Ik heb op zich geen verstand van Tinkers maar wel een beetje van beweging en paarden en dit ... tja... arme jury, en je moet toch wat. Waren wat dat betreft gewoon drie kampioenen.

Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 00:39

Wie was kampioen geworden bij de merries eigenlijk? Ik vond Anouk erg mooi, nr. 56. Zij had ook n eerste premie en mocht dus meedoen aan het dagkampioenschap, ben benieuwd of ze bij de merries dagkampioen is geworden. De rest vond ik ook erg mooi. Eentje sprak me ook erg aan, een hele witte, ze heette geloof k Whitney, nr. 66. In t begin bij de hengstveulens (bij de eerste rubriek) was er één veulen die niet echt bij z'n moeder wilde blijven tijdens de keuring Tong uitsteken hij rende de hele tijd weg en dan de ene bak naar de andere en dan weer terug enz. (tussen de bakken stond n laag hekje van ongeveer 20 cm hoog, daar kon ie dus zo overheen springen Tong uitsteken) Hij zag er ook heel leuk uit!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 00:50

tinker_lover schreef:
Wie was kampioen geworden bij de ruinen eigenlijk?



Jordy dus Tong uitsteken

Anouk is dacht ik tweede geworden bij t kampioenschap van de merries 3 jaar en ouder

Annick

Berichten: 1371
Geregistreerd: 10-04-03
Woonplaats: Vlissingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 01:37

wat erg voor kieran , ik hoop dat het allemaal meevalt.
hele mooie tinker heb hem jammer genoeg niet gezien

was wel een leuke dag, mooie tinks gezien, vond de witte merrie nr 66 heel appart.

hier nog een link naar fotos van vanmiddag.
http://www.mijnalbum.nl/fotoalbum.php?m ... y=FFOJYZQH

Afbeelding
Afbeelding

groetjes
Annick

MelanieS

Berichten: 1044
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 08:37


WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 10:15

Ik ben ook al erg trots op mijn meissie.... Op het trailer laden na vind ik dat ze alles heel best heeft gedaan, idd een 2e premie, 1e van de rubriek. Jammer alleen dat het proefje binnen gedaan werd. Het was heel erg warm en Lisje had nog nooit in een binnenbak gelopen. Toch heeft ze 152 punten gelopen. Ik was wel gesloopt gister, half 6 op en om half 8 was ik pas weer thuis. Ben daarna nog even wat wezen drinken met wat vriendinnetjes en lag er om half 3 in vannacht....

Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-04 10:31

half 3 Wow! zou ik echt niet hebben getrokken Ziek

Nogmaals gefeliciteerd Supertje en Liesjuh, echt te gek dat Jordy dagkampioen is geworden. Shayla ook nogmaals gefeliciteerd met je 1e premie. Leuk dat er zoveel Bokkers waren, echt gezellig.

WenK en ik hebben Kieran wel gezien, ik zal zo wat foto's van hem plaatsen. Hij is echt heel mooi, jammer dat hij niet meer mee kon doen. Er waren gisteren trouwens in totaal 5 Tinkers afgekeurd, 4 op knieproblemen en 1 op overvulde sprongewrichten.

Mooie foto die 2e Annick *LOL* Dat is mijn Vasthi Bloos Jou heb ik trouwens niet gezien daar Verward

Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-04 10:32

Ben ook nieuwsgierig naar de kampioensmerrie
Mariel???? Jij weet het vast wel.

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 10:34

Tja bikkel he... Haha! nou moet ik zeggen dat ik nog helemaal opgefokt was van alle stress met het laden enzo en dat ik meer dan voldoende red bull op heb ('s ochtends 4 blikjes en 's avonds nog eens 3 witte wodka/red bull)... Ben nu al weer klaar wakker

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 10:47

Zou de dierenarts niet eventuele afwijkingen aan spronggewricht of knie kunnen vaststellen op voorhand???

Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-04 10:56

sonjabelgium schreef:
Zou de dierenarts niet eventuele afwijkingen aan spronggewricht of knie kunnen vaststellen op voorhand???


Een eigen dierenarts bedoel je? De DA keurde deze Tinkers af voordat ze de ring in moesten.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 10:59

Yip, ik bedoel eigen dierenarts. Of is dat iets die ze niet bij tinkers willen zien? Als ik het goed begrijp is het zelfs iets die van overgaande aard is Verward
Laatst bijgewerkt door sonjabelgium op 15-08-04 10:59, in het totaal 1 keer bewerkt

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 10:59


Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-04 11:16


coydog

Berichten: 4694
Geregistreerd: 19-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 11:19

Laat maar werkt niet.