Maar het feest begon voor mij 's morgens al toen mijn buurman vertelde dat zijn zoon een feest gaf. En ik zei dat ik ook een feestje ( klein feestje) gaf.
Maar om vier uur druppelde de eerste mensjes al binnen. Namelijk Obelix en Wodan. En even later was iedereen er al. Cassidy, Evy, Marieke met nummertjes, Cowgirl ( onverwachts maar toch gezellig ) Kapper, Chica, MarijeR en Nienke BL. Ik was er natuurlijk al. Na eerst het gebak op hebben gegeten. Obelix en ik moesten trakteren

Maar toen het echt hard begon te regenen kon de partytent het ook niet echt mee goed droog houden dus we moesten de BBQ verhuizen. Maar samen met het regen kwam ook een erge wind opzetten endat betekend dan dat de partytent de lucht in zou gaan. Over het algemeen is het afbreken van een partytent niet zo erg want je weet dan hoe het moet. Maar dit was voor ons ook dan de eerste keer. En echt stevig was dat tentje dan ook niet!!

Dit beteknd dus dat we er ruim tien minuten over hebben gedaan om de partytent af te breken en dat betekend dan ook dat wij ( Chica, mijn broer Johan, mijn moeder en ik dan ook zeiknat waren)

Toen de partytent eenmaal in elkaar zat. Trokken we dus maar even droge kleren aan omdat we echt tot onze onderbroek zeiknat waren!!
Maar ja we waren toch al nat dus mijn broer en ik gingen nog even tegen elkaar met emmers water gooien.

Op een gegeven moment kwam ik op het heldere idee dat ik nog een spuitbus serpentine had liggen en die moest dan ook op de nieuwelingen leeg gespoten worden!! Sorry Frank.

Maar Obelix wou daar een nagel voorsteken en dat deed ze dan ook letterlijk en figuurlijk in me!! Ik dacht mijn redding te vinden op de hooizolder

Tsjah dan spring je er maar vanaf!!

Na dit gebeuren dachten de tieners van het burenfeestje dat ze wel met soesjes konden gooien. En als echte ras Tuitjentuuter gooi je daar een emmer water voor.

De rust was weder gekeerd in de garage.

Na binnen nog gepraat te hebben bleven alleen MarijeR en ik over!! Mijn broer was al naar zijn eigen huis gegaan en mijn moeder lag ondertussen ook al op een oor!!

Na MarijeR verteld te hebben dat onze trap echt niets deed. Konden we rustig gaan slapen. Geen gensurk of wat dan ook!!