Maandag kwamen we om 10 uur aan en na de lunch en het installeren van al je troep hadden we dressuurles in 2 groepen zonder zadel. (veel gehobbel dus

Daarna hadden we springles in 2 groepen, de dummies (gingen niet hoger dan 40 cm) of de hupsjes (tot ongeveer 70 cm). Weer een zeer geslaagde les en tegen 12 uur begonnen we aan de zeer spannende nachtelijke speurtocht (met zonder vossen) dat was dus wandelen over Medemblikse landweggetjes en steeds goed ik de bosjes koekeloeren op zoek naar de vragen voor de quiz. Toen iedereen na een uurtje wandelen nat en wel weer terug was nog even kletsen en wat drinken. Deze avond ging pas om half 3 het licht uit.
De volgende dag was het de taak van Martine en mij om de dag in te plannen en tot een succes te maken. Pas tegen half 10 werd men wakker dus tegen 12 uur werd pas het ontbijt geserveerd

Na ongeveer een uur waren we weer terug bij onze slaaptenten en begon Bok je rot (een waar/niet waar spel) zeer leuk om te zien en te doen. Daarna op naar een potje voetbal (ook zeer geslaagd) en nog even vrije tijd om vervolgens aan de pannekoeken te beginnen. Toen die weer gezakt waren opnieuw pony's poetsen en zadelen voor de caroussel/spelletjes. Eerst even een half uurtje figuurtjes gereden (ook de molen geprobeerd! (zie foto's) En daarna nog even ontspannen met wat leuke spelletjes.
Deze avond iets eerder naar bed zodat we de volgende ochtend vroeg op konden.
Maar we sliepen door de wekker heen dus werd het opnieuw half 10. Weer pas om 12 uur aan het ontbijt/lunch en vervolgens pony's gehoofdstelt (ja we gingen weer zonder zadel) voor de spelletjes van Marjolein en Elisa. Na heel wat lol te hebben gehad, tig plastic bekertjes te hebben gesloopt werd de eindstand van alles 2-2. Toen een paar enorme plensbuien gehad (hielden aan tot na het eten) dus we gingen maar twisteren en beginnen met het koken van de spaghetti. Toen iedereen die achter de kiezen had weer ontspannen want vanwege het weer ging de geplande springles helaas niet door.
En toen was het kamp voor mij helaas al weer afgelopen. Mijn opa en oma kwamen mij al weer op halen. Alle andere bokkers gingen/gaan nog vrolijk door tot vrijdagmiddag maar ik moest vandaag en morgen dus werken. Jammer maar die 3 dagen waar heel leuk en gezellig!
Volgend jaar zeker weer!

Wie waren er allemaal op het kamp:
My Dominique (Heleen met Magned en Lodewijk
Shetty (Veronica met Rascal
Yaar (Yara met Spike en Yaar
Truf (Martine met Nicky
Marjoleinie (Marjolein
Grietje (Margriet met Odille
Pippy (Charlotte met Kelly en Carolien
Goldie (Elisa met Barry
en ik (Corella
En nu nog even foto's!!

Lodewijk klaar voor de les, Magned had even vrij

Natuurlijk moeten we eerst allemaal even losrijden. Veroon met Rascal en Yara met Nicky

Elisa met Barry en Heleen met Lo

Charlotte en Carolien moeten ook nog even opwarmen...

Veronica met Rascal en Heleen met Lodewijk rijden ook nog even los...

Iedereen carrousel...

Halthouden in V-formatie

Vijftal voorbereiding op de molen

De molen komt er bijna aan...

Iedereen luisterde zeer actief mee tijdens de uitleg van het parcours...

Elisa met Barrichello in de hindernisbaan

Heleen rijdt Lo netjes door de hindernis...

Meneer Haas kwam ook nog even de hindernisbaan doen...

En na hard werken lekker relaxed uitstappen buiten in de berm

Allemaal mooie kontjes...
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0ZAAFA4IeAwhDtGN1YkuPbMH8avj8vufXPlIoSDpkSyH65v*wIPvTyb4Hb5ZNf5jBUlChxZ!2UgMRx6pXPLySziYX61Uun8d8eRseiEmtXGxmHzb0GMNRhW9GVNJlIcBIHY7knrvCUWg5uKyXV2!Ctg/kamp%20barry%20mag%20en%20ras'%20wei-.jpg?dc=4675480575520371750[/img]
De wei van Barry, Magned en Rascal woensdag avond na een flinke plensbui.

Ook de eettent en de shettenwei hielden het niet droog

Dus gingen we maar twisteren

Maar Nicky moest buiten blijven en werd dus..... NAT

Maar alle zadels en hoofdstellen lagen prachtig droog in de eettent.

Zo zag de slaaptent er dus van buiten uit (bij regen)

Dus bouwden we deze creatie om droog de nacht door te komen...

Terwijl het 's ochtends prachtig weer was...
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0XAD3ApscB1tDtGN1YkuPbDldpNTfmPP1pLWe43KhC2QVcEuAj6pmSyR9uZphvfW*ewfidjYB7EQoRw5rNOm5UluapBLPuZ2FzUZ8YKaryNeX4qg5LNjS02*AHsKg1SBLVwxTF3eSmAY/kamp%20sms'ende%20veroon-.jpg?dc=4675480576500833247[/img]
Nog even sms'en met het thuisfront he Veroon

Dag dag, dit was de laatste blik op het kamp. Tot volgend jaar?!

Verslag van de laatste 2 dagen moet even worden geplaatst door een van de andere bokkers hier was ik helaas niet meer bij...