Horse Pleasure organiseerde namelijk een Breyer show, en na veel pushen ( not

Was op jonge leeftijd besmet met het Breyer virus, en zat toen altijd te kwijlen in JAH boekjes/foldertjes over die Breyer Shows...
En nu kon ik eindelijk aan eentje meedoen

Na gebruik te hebben gemaakt van de diensten van de NMBS en NS, kreeg ik ook nog een lift van het station naar de show (en later ook weer terug

Na eventjes het schattigste veulentje van de hele wereld (TM

En daar was het dan...de eerste boktmeeting in Yuna's leventje

Horse Pleasure en Cassidy waren Cassidy's collectie (

Ze leken me al heel toffe mensen van hier op bokt ( hoe zeg ja dat in het nederlands: 'onwijs gaaf' ?

Alles op tafel zetten duurde zoooooo lang bij mij ( 3 modelletjes

Ook Horse Pleasure had prachtige modellen (waaronder de onverslaagbare superschimmel

Later nog een andere bokker gemeet, maar daar ken ik alleen de echte naam van en niet de bokt-naam dus die blijft voorlopig even anoniem

Dan waren er nog twee engelse dames met een

En de jury natuurlijk

De eerste klasse waar eentje van mij in meedeed begon al goed, eerste

Cassidy haalde de meeste prijzen binnen met haar pronkstukjes (again

de anonieme bokker deed het echter ook heel goed

Horse Pleasure was slechts aan het 'opwarmen' voor de volgende dag, dus had niet zoveel modellen bij maar toch haar onverslaagbare shimmel liet zich gelden

's Middags lekkere sandwiches en lekker thee (mango-smaak mmm

Door gebrek aan slaap (

In de China rubrieken shoten de engelse dames in actie, en gingen met heel wat bekers naar huis

Daarna was het hop naar Horse Pleasure thuis, schattige konijntjes en zelfs een tamme vogel zien

Daarna moest ik helaas door om mijn echte paardjes nog op tijd te kunnen verzorgen, dus heb niet mee kunnen genieten van het lekker eten of de after party

Maar hopelijk lukt dat volgend jaar wel want is zeker voor herhaling vatbaar

Ik heb er alvast weer een verslaving bij...

Maar

(en sorry dat ik zoveel

en nou hop het bedje in, morgen er weer vroeg uit om te voeren