_nikki_ wou me helpen,e n is dus vandaag langsgeweest

----------------------------------------------------------------------------------
We hadden om 3 uur afgesproken, maar ik was om 1 uur al bij arzu, om alles netjes te maken enzo( hihi is niet gelukt ) en om het geld van de hoefsmid te halen, na 3x er langs geweest, en de baas er niet was, ben ik naar huis gefietst, en heb hem opgebeld.
Rond kwart voor 3, pakte ik arzu, en ging ik een beetje op de weg rond wandelen(hehe, stoep) en er een beetje opzitten + kroelen.
Ik was net bezig met een rondje te maken, toen ze op der fietsie aankwam. Was best wel stil enzo in het begin,
hara ff ekennis laten maken enzo, enne ze had een geel halster mee voor arzu(hebbe we volgens mij geen foto van

om half 4 zou de hoefsmid komen, dus we gingen rond 5 over 3 ofzo de hoefsmid opwachten, allemaal kindjes uit school kwamen langs, zo ook 2 joggies, die dapper het "paard" wouden aaien. ze vroegen of arz een beteje gras mocht jaa hoor mag die wel! Dus ene joggie pakt wat gras, en zegt ie zo tegen het andere joggie "je moet je hand plat houden, anders bijt ie je hand ervan af" dus, andere joggie hand plat het "paard" voeren. na een tijdje gingen ze weer weg, enne, duurde best wel lang voor de hoefsmid kwam(rijmt

dat was het zo ong. foto`s (als de digi het doet