Ik haar om 12.30 opgehaalt van het station, waar het een ontzettende chaos was, en ik haar dus niet kon vinden.....ikke wachten en wachten maar er stond geen trein meer en er waren ook nog heel weinig mensen op het perron hhihihi, dus ik dacht ik zal haar eens gaan bellen........bleek dat ze aan de andere kant van het station al stond te wachten

Lekker ff thuis wat bij mij gedronken, en natuurlijk allemaal foto's gekeken van Maaike haar mooie paardjes.........vooral Sarah is echt een mooierd

Toen maar besloten om naar mijn paardjes te tuffen en haar aan mijn donders voor te stellen.........nou ze hadden zich extra MOOI gemaakt voor dit bezoek * proest*, ze hadden een speciaal modderbad genomen

Zadel gepast en zo op het oog leek het heel goed te liggen...........alles gecheckt en het lag eigenlijk heel goed, maar goed ook ff rijden natuurlijk.....nou dat was wel ff wennen

Natuurlijk ff wat foto's gemaatk van Maaike op Oliva, en ik had beloofd om ze zo snel mogelijk hier op bokt te zetten!!!!
Nou hier komen ze dan
[img]../upload/73/maaike_2.jpg[/img]
[img]../upload/73/maaike_op_oliva.jpg[/img]
[img]../upload/73/oliva_en_vigo_en_maaike.jpg[/img]
[img]../upload/73/oliva_en_vigo_en_maaike_2.jpg[/img]
Het was echt ontzettend gezellig en zeker nog eens voor herhaling

Maaike is een ontzettende leuke en spontane meid, en al mijn beesten vonden haar heeeeel lief (vooral de hond) hahahahha
Maaike om 18.30 weer naar het station gebracht en beloofd dat ik snel een keer die kant op kom om ook haar paardjes te leren kennen......en misschien met een rit met de assenaren mee te gaan

Al met al een bere gezellige dag......