Mijn verslag!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-01 14:14

Omdat ik gisteren weg moest, en nét ff tijd had om de foto's erop te zetten, is het verslag er bij in geschoten! Dus bij deze.

Om kwart voor 10 was ik bij Kitty. Anders dan de bedoeling was zijn we via station Assen gereden. Vanaf daar nog even langs Muzefee, omdat Kitty haar cap nog moest halen. Mooi paard, die Muuz!!
We waren ruim op tijd, paarden werden verdeeld.
Ik kreeg Jannus, een vosje van ongeeer 1.55 ofzo (ben ik slecht in, schatten van hoogtes Knipoog ). Het was echt een leuk paardje, fijn te rijden. Alleen weer een zadel wat een beetje wennen was Haha! Maar ik ben ook zwaar verwend in het dagelijks leven wat dat betreft, dus ik moet niet zeuren.
De rit was zo'n 2 1/2 uur, lang genoeg dus! Voldeonde afwissling wat betreft stap/draf/galop en we hebben ook prima de mogelijkheid gehad om allemaal ff met elkaar te praten.
Joyce vond Jannus qua hoogte wel een mooi paardje voor mij, en ook Kitty was het daar mee eens. De conclusie was dus dat Ironique (15 cm groter) toch wel wat aan de grote kant is voor mij, en daar kom ik dan achter na bijna 6 jaar? Knipoog Haha!
Toen we terug waren de paardjes afgezadeld en nog ff wat nagepraat, foto's bekeken, en koekjes gegeten (Joleen? Ylva? Haha! )
Ook niet vergeten om af te rekenen, ze rekende voor mij ook maar 29 gulden Lachen Zie ik jonger uit dan 16 Verward Maar goed, financieel wel weer gunstig Lachen

Het was erg geslaagd, en ik ben er zeker voor in om zoiets te herhalen!

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 14:28

Tja, soms heeft het voordelen om nog geen 16 te zijn. Oh, je bent wel ouder? Haha!

Ik vond je inderdaad wel leuk staan op dat paardje. Omdat jij niet zo heel erg groot bent en dat paardje vrij slank gebouwd, vormde dat een leuke combi.

Maar Ironique past ook goed bij je hoor! Dat blijkt ook wel, anders was je geen M met haar!