Samen buitenrijden omg. vliegveld twente

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nienke

Berichten: 3205
Geregistreerd: 01-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-04 10:11

He bah wat een rotweer...in principe kom ik gewoon hoor! Maar Pearltje als je dit nog leest van te voren is het misschien voor iedereen leuker om het even te verplaatsen? Als je niet reageert voor die tijd ga ik gewoon heen natuurlijk!

pearl_tje
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 12:20

Oke we gaan het gewoon verplaatsen naar een andere keer *LOL*

Nienke

Berichten: 3205
Geregistreerd: 01-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-04 15:43

Toen jij dit schreef was ik al bij de paarden Haha! Gelukkig was ik zo slim even mijn vriendje te bellen of hij op bokt wilde kijken of er hier nog een berichtje stond, niets aan de hand dus ik wist dat je niet zou komen.
Misschien maar goed ook, die grapjassen waren vanacht uitgebroken richting de 'volle' wei, en hadden dus de hele nacht feest staan vieren in het hoge gras...pfff Rós leek wel drachtig! Waarschijnlijk vooral veel water, dus het valt wel mee. Ik kon dus fijn nieuwe draadjes gaan spannen...

Maargoed, iemand al een idee voor een nieuwe datum? Ik kan donderdag niet (das de enige dag in de week dat ik college heb, jaja zware studie Schijnheilig ) maar voor de rest eigenlijk wel....

pearl_tje
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 16:47

Heb deze week eigenlijk erg weinig tijd, tenzij jullie willen helpen met trailer oefenen Haha! Dan komt mij vrijdag wel goed uit Lachen

Nienke

Berichten: 3205
Geregistreerd: 01-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-04 16:48

We kunnen wel samen oefenen, die van mij vindt het ook niks
Maar ik weet niet of het helpt, meerdere mensen eromheen? Rós moet ik in ieder geval altijd zo veel mogelijk zélf laten beslissen wanneer ze erin loopt, en zo min mogelijk mensen om haar heen.....