maaar ik heb me helemaal te pletter gewerkt en stiekum de helft overgeslagen zodat ik nog vóór 2en klaar was!! toen was het haasten want ik moest al mn spullen nog pakken en optijd zijn voor de trein.. gelukkig was ikd at dus... Op naar Purmerend!
en toen begon het met de problemen

stond prisca aan de andere kant van het perron waar dus óók een tax-standplaats was

uiteindelijk bij de sjiep van Death_Squad aangekomen, en toen was het meeten begonnen.... als eerste natuurlijk Prisca maar die kende ik al.. toen Joost, maar die kende ik eigenlijk ook al wel, en toen Ylva.. helaas was datmaar van korte duur want die ging meteen weer weg

even Joost gepest met zn brakke sjiep

een heel klein flatje maar harsdtikke leuk!
natuurlijk meteen daar gebokt terwijl het kussen gevecht al was begonnen op het bed van Maartje...
na het gebok ben ik ook nog maar even op het bed erbij gaan zitten... waar ik de rest van de avond heb doorgebracht met aan 1 zijde Bart en aan de andere zijde Dorée.... hardstikke gezellig!!
lekker gegeten ook nog.......
rond een uurtje of 10.00/10.30 met Marco (Spades), Prisca en Mayo richting nieuwegein vertrokken.. heeeerrlijk geslapen bij Prisca en Marco, en 's ochends/'s middags lekker gebokt en video'tjes gekeken van Pris met Leysander!! heel leuk om allemaal te zien!!!!

toen rond half 4 met Mayo en Pris naar Zilfia's Hoeve vertrokken... MEN dát is nog eens een manege zeg!!

toen hebben we Iduna van 't land gehaald.. wat een lekker beesie is dat joh!!!

Iduna opstal gezet en Leys gaan opzadelen...
toen heeft Prisca eerst Leysander goed losgereden en toen mocht ik erop...
echt een top paardje!! hij liep erg lekker, en heb echt heerlijk gereden met dat beesie

daarna was Iduna aan de beurt... eerst heeft Mayo haar eerst even gelongeerd en daarna ging ze dr op... Iduna was vrij braaf en liep erg leuk!
nadat Mayo een kwartier goed intensief gereden had mocht ik er nog ff op.. Iduna was vrij sloom maar liep toch wel okee!! en dat zadel

alles was een beetje uitgelopen dus het werd racen naar Lunetten.. maar helaas.... de trein was er al vandoor zonder Yor

en toen was ik alweer opweg naar huis.... waar ik nu dus na lekker gedoucht te hebben in mn badjas zit te bokken...
ik ben he-le-maal kapot en ga zo lekker

nu wil ik nog eveniedereen die er was bedanken en in 't speciaal:
-Joost (Death_squad) en Prisca voor het zo mooi op tijd en op de juiste plaats zijn met het ophalen

- Maarten en Marco(Spades) bedankt voor het heeeerlijke eten

- Maartje(Jura) voor uuuh de gastvrijheid

- Marco en Prisca nog een keer voor hun gastvrijheid en gzelligheid
- Mayo en Prisca (nóg een keer) voor het fijne rijden op jullie paardjes

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: yor op 2001-10-14 22:13 ]</font>