Gister fanatiekgelest en ik geloof niet dat er iets was dat geen zeer deed. Okkee Even naar beneden voor een ontbijt en wat bokken

Om 9.00 toch maar eens gaan aankleden en Mike wakker maken.Okee en toen dus een mega ramp he... Ik had al een broek aangetrokken maar wilde toen toch eerst m'n sokken aan en ik deed de rits niet helemaal goed open en dus krakte de hele rits eruit

Mammie dus ratel de ratel acxhter de naaimachine alleen toen had ze de hele rits dichtgenaaid ja dan kan ik er helemaal niet in dus mammie weer terug achter de machine.
Ineens zat Renaat op mijn kamer terwijl ik dus nog half naakt rondrende (nooit zeggen dat ze achterom mogen lopen grrrr)
en daarna ging de bel (maaike is goed opgevoed) aaahhhh Okee om 10.00 zaten we dan in de auto.
Belde meteen Doree waar zijn jullie?
euhhhh in Apeldoorn??
Goed veel mensen gezien in Artis lekker geroddeld

En veel beestjes gezien die imo idd wel eens in een groter hok mochten.
En de Bart gezien als is ie IRL een heel stuk minder lief,leuk en aardig.
Ik ga maar Ime ven worden denk ik...

Errst langs Hinke Pink gereden want Maaike wilde haar graag zien maar Hinke wilde ons niet zien ach ja.Toen naar stal waar Janneke ineens liep.. oho dacht ik al en ja hoor. Flink mis met Charlotte.
Ze heeft een megaklap op haar achterste gehad.
Hele been/bil is dik en ondanks dat Janneke het net 10 min had afgespoten was het echt aan het gloeien toen wij de stal in liepen...Charlot heeft geen koorts maar het ergste is nog wel dat ze een Miskraam heeft gehad (denken we) ze vloeit onwijs van achter en ze had ook krampachtige weeen vertelde Janneke.
Ze stond ook onwijs te trillen.
Tja wat kun je dan doen? veeartsbellen?
Die zegt afspuiten en afwachten of hij komt scannen of je wacht af of ze hengstig word.
Ze had geen Koorts of zo maar nu zit in de hele avond niet echt op mijn gemak... Denk dat ik zo nog ff naar stal ga gewoon voor het geval dat. De Boer is pas laat thuis....bleeeeeh niet leuk