Nou ja, we konden eigenlijk allebei zondagmiddag wel, dat was al over 2 dagen, maar waarom ook niet?

En het was supergezellig.

We zouden een uurtje rijden, maar de tijd ging zo snel voorbij dat Marinke met een snel telefoontje regelde dat ze een paar treinen later terug nam, en we dus nog even door konden rijden.

Nadat we de pony's weer afgezadeld hebben heeft Marinke nog even gefreestyled en dat deed ze super!

Nog snel wat foto's, en toen gingen de paarden het land weer op, en wij moesten snel weer naar huis om de bus te halen. Ik zou Marinke weer met de bus naar het station in Leeuwarden brengen, maar thuisgekomen bleek die bus niet te rijden op zondag.

Dus weer een telefoontje naar huis, en Marinke begon maar meteen met:
'je voelt m zeker al aankomen...?'

Ze nam dus nog een trein later, en 5 uur bracht ik haar weg.

Toen wist ik nog niet dat ik pas 9 uur terug zou zijn.

Ik bracht haar even in de trein, want het was best fris geworden, en het zou nog wel een kwartier duren voordat de trein zou gaan. En ik moet natuurlijk wel even uitzwaaien.

Maar bij het eerstvolgende station er uit gestapt, en gezocht naar de dichstbijzijnde bushalte. Want ik had wel strippenkaarten bij me. Na een tijdje zoeken vond ik er 1, maar daar was het briefje met de tijden afgehaald.

Ren ik terug naar de bushalte, en wie rijd daar net weg...? Precies, de bus.

Maar goed, kom ik weer op het treinstation, was m'n bus naar huis net weg, en die rijd ook maar 1 keer per uur.

Toen ik heb ik maar even naar huis gebeld, en een taxi geregeld.

En zo was ik pas 9 uur thuis.

Maar het is in ieder geval een leuke middag geweest, en ik geloof dat onze moeders het wel goed met elkaar konden vinden.

Een snel geregelde, maar gezellige boktmeeting.

En Janke, dank je wel dat ik Goldy van je mocht lenen.