Wat?
leuk avondje bowlen, plezier maken, tetteren over vanalles en nog wat, maar aangezien er zeker paarden als onderwerp gaan passeren, zijn de mannen deze keer niet toegelaten, dus laat al die lieven maar thuis, 't is ladies night!
Eventueel daarna nog een bezoekje aan de Oude Markt of iets dergelijks, als daar genoeg animo voor is.
Willen/kunnen bowlen is niet verplicht, we kunnen zonder dat iedereen meespeelt ook een hoop plezier hebben.

Wanneer?
Donderdag 15 april, 's avonds
Over de plaats en uur van afspraak is het de bedoeling dat hier nog even overlegd wordt, in functie van wie er komt, met welk vervoermiddel en eventueel carpoolen etc.
Waar?
In Leuven, de bowling in de Naamsestraat.
Ik had hier al hetvolgende lijstje:
* Leen - Leentje
* Karolien - Angelke
* Elke - Free
* Kristel - Marengo_82
* Yasmine - Mientjeuh (kan alleen op vrijdag)
* Lobke - Idra
* Titsia
* Anja - Anjatjeuh (ook alleen vrijdag)
(Mijn excuses voor de dames die alleen op vrijdag kunnen, da ga voor mij echt slecht uitkomen dan)
Daarvan wil ik graag weten wie er donderdag effectief meekomt, vanaf hoe laat die in Leuven kunnen zijn, of die eventueel afhankelijk zijn van bus/trein enz.
En natuurlijk ook graag een eerste oriëntering wie wel/niet gaat bowlen.
Of course zijn ook mensen die niet op dat lijstje staan welkom!!! Gelieve u simpelweg ook hier te melden

Voor de mensen die van wat verder weg komen en eventueel een slaapplek zoeken: Karolien heeft bij mij de eerste plek al ingepikt, hier kan eventueel nog iemand bijgepropt worden maar die moet dan wel zelf luchtmatras (en pomp, ik ga nie blazen in elk geval) en slaapzak meenemen, kussen kan ik daar ook nog wel voor regelen.
En als er nog iemand een slaapplaats veil heeft, mag dat ook hier gemeld worden natuurlijk.
Wat betreft de kosten, ga ik vanavond eens informeren, maar ik geloof dat het daar nie zo duur is (en met hoe meer op één baan, hoe minder het kost per persoon he; en moesten we echt met keiveel zijn, splitsen we over twee banen)
Einduur? Euh, maakt mij in principe niet zo veel uit, maar ik wil geen kot in de nacht pas in mijn bed steken, ik zit met de ene ziekteperiode na de andere en moet deze vakantie stevig blokken en kan dus niet TE hard feesten.
Da wil eigenlijk zeggen voor de mensen die bij mij logeren: ni pas 's ochtends gaan slapen, en ni tot de middag blijven hangen (want dan stamp ik u buiten, sorry

Ah ja, mocht er nog iemand bij mij willen blijven slapen, dan kan die donderdagavond nog mee-eten op voorwaarde dat die rond zes uur in Leuven kan zijn (want dan haal ik Karolien af van't station)
Ontbijt valt ook nog wel iets te regelen (heb hier nog n hoop ontbijtgranen staan die ik niet meer mag eten....