Elisa (goldie), Corella (Cracker) en ik gingen op bezoek bij Yara (Yaar) om haar nieuwe aanwinst Spike te bewonderen

Het waaide behoorlijk hard, dus Elies was met de auto vanuit Den-Helder. Corella en ik waren braaf op de fiets en leden onder de harde wind, terwijl Elisa al die tijd gewoon achter ons aan reed in de auto, hadden we niet eens door

Bij Yara aangekomen zagen we Spike meteen al staan; lekker beestje

Even poetsen; lekker geschoren maar evengoed vreselijk verharen en zandjes

Corella (Cracker) met Spike Lekker windje

Toen Halstertouwtje aan het halster en Longe eraan en Corella erop

Corella op Spike met Yara ernaast

Na Corella ik erop, was toch wel weer even wennen; zo dicht bij de grond

Drafje; werd ik behoorlijk melig van

Toen Elisa er nog op. Yara wilde niet nog, omdat ze er vanmorgen al op gereden had (en ernsaast gelegen naar wat ze vertelde

Elisa op Spike aan de longe

Yara die niet op de foto wilde

Meneer was erg ontspannen... Misschien iets té.....

Z'n 5e been moest hard nodig gewassen worde... Yara; succes

Vervolgens gingen we met hem naar het dorp wandelen. Ik verbaasde me er eigenlijk nog over dat hij zo verkeersmak ('Bomproef'

Weer verder lopen; verkeersopstopping veroorzaken

Toen kregen we zin een sprintje te trekken; en daar was Spike ook wel voor in

Aangekomen bij Yara's andere oma werd ons gevraagd wat we deden als hij 'iets liet vallen' op de straat.... Yara: "Dat is voor de gemeente

We waren de oprit nog niet af of jawel hoor.... Ging z'n staart omhoog

Toen ging Yara maar even terug om te vragen wat ze nu moest doen

Toen weer terug, en proberen standfoto's te maken van Spike met het hyacintenveld als achtergrond... Goed gelukt hoor

Hooooo Spike

Weer terug gingen we wat drinken. En Spike mocht weer op het land

En toen weer terug naar de pony's. Pogingen tot actiefoto's van Spike... Uiteindelijk lukte het ons hem te laten rennen; meneer schiet vooruit

Spike denkt:

Het was toch best koud; dus zochten we een onderkomen in de stal. Heel gezellig gekletst, maar helaas moest Corella al snel daarna naar huis

Nu moest Yara erop, of ze nu wilde of niet

Spike weer klaar, los en meneer wil naar de wei scheuren.. Helaas was de doorgang nog versperd met stroomdraad wat een gigantische noodstop als resultaat had

En toen moest ik ook alweer naar huis

Hier nog wat foto's: