[img]../upload/376/jura2.jpg[/img]
[img]../upload/376/jura3.jpg[/img]
Max (Nahmax) is een 6-jarige AramxGlennridge. De andere foto’s zijn allemaal met Maartjes camera gemaakt en die komen later. Na een kop koffie zijn we naar Jur en Razinda gegaan. Maartje heeft eerst Jurita gereden. Van tevoren was ze daar best een beetje negatief over (‘verwacht er niet te veel van hoor ‘ en zo) maar het ging hartstikke goed. Jammergenoeg was toen de batterij van mijn camera op dus ik kon geen digi fotos maken. Ik heb wel fotos gemaakt met maartjes camera, die komen dus later. Ik mocht er ook even op en dat gaf best een goed gevoel. Maartje had verteld dat ze bij een galopwissel nogal bokte. Nou dat heb ik geweten. De galop voelde zo goed aan (kon haar mooi terugrijden en zo) dat ik dacht: even proberen. En ja hoor, een flinke bok en ik lag op de grond. Jurita had daar veel lol in, ze rende in de rondte en gaf nog even een showtje weg. Prachtig lopen! Ik hoop dat Maartje daar mooie foto’s van heeft genomen. Jammergenoeg had ze geen videocamera in de hand toen ik viel (of moet ik zeggen gelukkig).

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: astridh op 2001-10-06 15:33 ]</font>