We hebben even wat foto's gemaakt.Verslagje komt later nog wel
(He, fleur?
)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
We hebben even wat foto's gemaakt.
(He, fleur?
)
Toen ik 2 maanden geleden naar Fleur ging kwam ik ook pas heel laat aan, maar als je 2 keer een enkele reis moet nemen, is het nog veel duurder dan het al is.
(wel aan de andere kant van Nederland, maar goed
)
hahaha jah Lindy is errug he?! Nou anders hebben wij nog wel een bed vrij hoor als het echt té erg word
en ik was bijna de hele dag naar de stad
Maar morgen ben ik dr wel ff hoor
dan lig ik nog in mn nest
)
En ik zat op mijn msn, maar zei dat ik Janke was, die op mijn msn zat. En ik vroeg of we ook hadden gereden, omdat ik heel bang was geworden nadat Rink me er een paar weken geleden afgegooid had. En dat ik zo op zag tegen dit weekend want ik durfde niet te rijden. Maar goed, dat was dus allemaal verzonnen. En Fleur mocht niet zeggen dat 'janke' dat gezegd had. Dus ik kwam daarna boven en zij zo heel voorzichtig: 'eeeh, Lindy, Janke is op msn, ennuh...tja eeh...' Dus ik deed alsof ik Janke belde, en vet boos op haar was en ruzie maakte. Daarna sloop ik weer naar de oude computer en zei ik 'als Janke' dat ik coke had, en dat ze daarom m'n mail even checkte, of ik geen rare dingen zou doen enzo, allemaal rare dingen over mij. En toen ging ik weer naar boven, en Fleur zat daar maar, wist echt niet wat ze moest. En ik moest zo m'n best doen om niet te lachen. 
En ik deed alsof ik huilend wegrende.
Toen dook ik nog even snel achter de oude computer om tegen Janke te zeggen dat ik een grap had, en dat ze mee moest werken. Dus ik weer naar Fleur, mijn msn aangemeld en ik begon boos tegen Janke te msn'en, maar die snapte het niet.
Dus ik gaf maar toe dat het een grap was, en toen had je Fleur moeten zien

En ze spuugde van het lachen in haar drinken
Lekker he Fleur?
xxlindaxx schreef:zooo...dat is idd nog even treinen
maar leuke foto's hoor!
*krijgt hierdoor weer zin in 18 april, heb dan een meeting*
( fleur is heel fotogeniek he fleur
)