Ik heb tolt les gehad!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-01 13:39

Ik ben vanochtend wezen meeten met Dimmelim. Sefja is echt Lovers maar met rijden ook heel ondeugend en dat moest ze natuurlijk wel even laten zien Haha! Ik heb Dimmelim een klein beetje geholpen, en toen mocht ik erop Bloos
Het is me niet gelukt haar echt goed te laten tolten, maar volgens Dimmelim kwamen we er wel steeds langs. Behalve dat het technisch ook waar is vind ik het ook een ijzersterke opmerking, als het met Jep voortaan niet lukt zeg ik gewoon dat we er wel steeds lángs kwamen *LOL* *LOL*
Het was heel erg gezellig, en zeker voor herhaling vatbaar. Volgende keer in Bergen omdat Sefja daar een tijd gaat logeren.
Oh wat ik helemaal vergeet te vertellen is dat ik geen last had van mijn stuitje!!!! Voor het eerst sinds maanden zonder pijn op een paard gezeten. Ik ga nu eens wat andere zadels lenen, om te kijken of het bij mijn paard ook minder is op een ander zadel, anders maar een ijslanderzadel *grin* want zonder pijn zitten is toch wel heel fijn.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jasmijn op 2001-10-05 13:42 ]</font>

dimmelim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 18:30

Het was echt heel leuk, bedankt voor je hulp met mijn puberende paard Laura!
En de tolt ging echt best wel goed, en voor iemand die niet weet wat ie precies zoekt helemaal. Ik verheug me op de meeting in Bergen. Jammer genoeg begaf mijn fototoestel het anders hadden jullie kunnen genieten van Laura op een harige pony.

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-01 21:22

Haha ik stiekum heel blij dat het toestel weigerde! Maar ik hoop dat hij niet stuk is hoor, dat het alleen even voor mij was dat jhij het niet deed Schijnheilig