Update Strandrit Meivakantie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Apple

Berichten: 76214
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 19:30

Meeste maneges hebben telefoon. Met 1 telefoontje weten jullie hoe duur het is, hoeveel mensen er maximaal mee kunnen en hoe lang van te voren je moet reserveren (en welke dagen/tijdstippen beschikbaar zijn).

Wie dat telefoontje pleegt maakt niet uit.

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 19:35

Ik ga me heir verder niet meer druk om maken, maar vind het erg jammer dat 1 iemand hier heel erg schijnheilig loopt te doen en het zo ook verpest voor de rest.

Ga verder hier ook niet meer in reageren, ik maak me alleen maar boos, en wil geen UN/OW voor zoiets onbenulligs krijgen.

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 19:37

Assiej
1: Shininghorse woont in HvH

2:
Shininghorse"]
Geplaatst: 03-03-04 14:03
Wat raar joh... maar ja, als je wil dat ik een keertje langs ga wil ik dat ook wel doen hoor, voor mij is het 2 minuutjes fietsen. Als je weet wanneer die vrouw er wel is ofzo?
Kleine moeite, dus ik hoor het wel.
[/quote]
[quote="Shininghorse"]
Geplaatst: 04-03-04 19:02
Dan ga ik wel een keertje langs, of meerdere keren als het nodig is, ben er toch zo!
[/quote]
[quote="Shininghorse"]
Geplaatst: 08-03-04 18:52
Nou ja, we weten dat we pas rond de meivakantie hoeven te gaan informeren als we daar gaan rijden.
[/quote]
[quote="Shininghorse schreef:
Geplaatst: 13-03-04 20:32
Nou, omdat we pas in de meivakantie gingen zou ik nu nog niet langs gaan. Maar ik kan wel een keertje bellen of Illkah misschien als zij het wil regelen, maakt mij niet zo veel uit.
Maar ik dacht dat als je paarden en begeleiding wilde huren dat dat dan wel op meerdere dagen kon en niet alleen op zondag. Maar het is idd wel handig om zulke dingen van tevoren even te informeren.

Dit over het langsgaan.... (Shininghorse spreekt zichzelf gelukkig ook helemaal niet tegen) Ze heeft daarna nog 3x gezegt dat je beter nog niet langs kan gaan want jullie gaan PAS in mei.

3: Ik zeg niet dat jullie niet mogen gaan, ik zeg dat ik niet meer mee ga aangezien ik met me eige knol kan.

4: Ik heb bij andere manege's gekeken en de gemiddelde prijs is €20 of meer!!

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-04 20:14

oke sjonniej, dat had ik niet gezien, mijn excuses.

Ilkkah, mag ik vragen wie hier dan schijnheilig loopt te doen?

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 20:15

Ik noem geen namen, maar die persoon weet het zelf heus wel dat ik die persoon bedoel

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-04 20:16

nouja ik voel me aangesproken omdat ik de topic en diegene die meegaan verdedig. Als je er niet voor uit durft te komen en ik ben het wel, zeg het me dan gewoon.

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 20:20

Neej ik voel me niet echt geroepen om me dat het niveau van dat persoon te verlagen en de naam te noemen.
Dit was laastse berichtje hier, want word echt pissig nu

_Rebec
Berichten: 4352
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 09:41

Dom dat diegene toch een pb stuurde maar wel mee wou. .

Maarja laten we maar gewoon verder gaan met de meeting en hopen dat iemand binnenkort even hoek van holland belt.

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-04 11:45

jockeygirl, we moeten het afspreken, niet afwachten tot... dan kunnen we *net zoals Sjonniej zei* heel lang wachten.

Als iemand een telefoon nummer heeft bel ik wel.

Rensje

Berichten: 521
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 12:06

ik volg de dingen hier helemaal niet meer nu...

Tegen ilkkah: ik vind die pb ook niet kunnen, en je weet zelf dat het nergens op slaat. Ik snap dat je niet meer mee wilt maar trek je er niks van aan Knipoog
en tsja, als iemand mij het telefoon nummer geeft wil ik ook heus wel bellen, maar ik heb op dit moment geen idee welke manege nou de bedoeling is, wanneer we gaan etc.
dus als iemand mij dat kan sturen in een PB wil ik bellen Lachen

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-04 12:08

rens, we gaan in mei, datum hebben we nog niet geprikt omdat we eerst de kosten enz willen weten.

Voor de rest gaan we naar manege hoek van holland, tenminste dat was volgends mij het plan...

Verder wil ik ook wel bellen, want ik kan niet wachten op de rit!!

Rensje

Berichten: 521
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 18:10

en hoelang gaan we dan?
een uur, of langer?

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 18:22

Rensje:
Ik dnek niet dat er ritten van een uur worden gedaan. Dat is de moeite niet. De meeste zijn 2 uurtjes of langer

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-04 19:43

jep misschien doe je er al 20 minuten over om alleen daarheen te rijden ofzo *was een wilde gok/voorbeeld*

_Simone

Berichten: 1634
Geregistreerd: 17-01-04
Woonplaats: Koudekerk aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 21:01

Sjonniej"]
Assiej
1: Shininghorse woont in HvH

2:
[quote="Shininghorse"]
Geplaatst: 03-03-04 14:03
Wat raar joh... maar ja, als je wil dat ik een keertje langs ga wil ik dat ook wel doen hoor, voor mij is het 2 minuutjes fietsen. Als je weet wanneer die vrouw er wel is ofzo?
Kleine moeite, dus ik hoor het wel.
[/quote]
[quote="Shininghorse"]
Geplaatst: 04-03-04 19:02
Dan ga ik wel een keertje langs, of meerdere keren als het nodig is, ben er toch zo!
[/quote]
[quote="Shininghorse"]
Geplaatst: 08-03-04 18:52
Nou ja, we weten dat we pas rond de meivakantie hoeven te gaan informeren als we daar gaan rijden.
[/quote]
[quote="Shininghorse schreef:
Geplaatst: 13-03-04 20:32
Nou, omdat we pas in de meivakantie gingen zou ik nu nog niet langs gaan. Maar ik kan wel een keertje bellen of Illkah misschien als zij het wil regelen, maakt mij niet zo veel uit.
Maar ik dacht dat als je paarden en begeleiding wilde huren dat dat dan wel op meerdere dagen kon en niet alleen op zondag. Maar het is idd wel handig om zulke dingen van tevoren even te informeren.

Dit over het langsgaan.... (Shininghorse spreekt zichzelf gelukkig ook helemaal niet tegen) Ze heeft daarna nog 3x gezegt dat je beter nog niet langs kan gaan want jullie gaan PAS in mei.
[/quote]

Hallo! Deze berichtjes heb ik ruime tijd na elkaar geplaatst, dus ik spreek mezelf helemaal niet tegen!! Omdat ik dacht dat we eerst (bij de 1e 2 berichten) vrij snel zouden gaan, wilde ik best een keer langsgaan, maar toen (bij de laatste 2 berichten) bleek dat we later gingen - PAS in mei ja! - vond ik het makkelijker, sneller, duidelijker en handiger om iemand gewoon even te laten bellen. Dan heb je duidelijk alle informatie die je wil en kan je niks vergeten.
Dus ik weet niet wat je hier nou mee wil zeggen, maar ik meldde op elk moment hoe ik erover dacht, en als iemand (jij misschien?) had gewild dat ik toch even langs wilde gaan had diegene dat alsnog toch gewoon even kunnen vragen?
Ik snap het probleem dus niet helemaal, als iemand gewoon even een telefoontje pleegt, kan diegene alle informatie inwinnen die we nodig hebben, en als iemand wil dat ik dat doe vind ik het best, maar vraag het dan gewoon even.
(telefoonnummer: 0174-384411)

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-04 21:49

shininghorse, als jij langs kunt gaan, is dat natuurlijk beter als bellen.
als je langsgaat is het uitgebreider enz.

Als je voor ons langs wilt gaan, is dat natuurlijk perfect, het liefst deze week nog, zodat we ruim van ter voren de kosten weten zodat mensen nog af kunnen zeggen.

Als je niet langs kunt/wilt deze week moet iemand anders even bellen oke?

Rensje

Berichten: 521
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 16:10

Jongens, ik heb gelijk maar even gebeld

het zit zo:

ritten op het strand zijn maar een uur, en alleen s'avonds(in verband met de zomertijd, dat je alleen s'avonds op het strand mag).
kosten: 15 euro per uur per persoon
groepen van ongeveer 10 personen
ze gaan alleen met GEVORDERDEN (denk dat iedereen dat hier wel is Tong uitsteken )
als we dus een nadere datum weten kunnen we in principe in april ergens reserveren.
ze gaan dus alleen 1 uur, niet langer!(in verband met de gewone groepslessen)

nou, was dat nou zo'n moeite, er even heenbellen

xxx rensssss

Tetris
Berichten: 5515
Geregistreerd: 04-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 17:20

Super Rens OK dan! dankje! Lachen
jammer dat het maar 1 uurtje is eigenlijk...
ik moet nog even vragen of het mag van mijn ouders, en dan horen jullie van mij of ik mee ga

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 17:24

Voor 1 uurtje €15???
Misschien moeten jullie eens kijken op de site van Manege Hippisch Centrum. Daar heb je voor €27 ritten van 2,5 tot 3 uur....

Shininghorse:
Astrid vroeg erom dus heb ik het geplaatst.

Rensje

Berichten: 521
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 17:29

ja ik vond het ookwel jammer van 1 uurtje.
Maar dst komt omdat het dus tussen de lessen door wordt geplaatst. In het weekend heb je ook het strandverbod overdag, dus eigenlijk kom je toch steeds op het zelfde principe neer.
Ik zal eens kijken op die site

Rensje

Berichten: 521
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 17:34

net gekeken bij duin manege van Poelenburh. Die doen strandritten van minimaal 2 uur, met maximaal 10 mensen in een groep.
De kosten staan hier niet bij vermeld, maar misschien een optie, ik speur nog even verder naar alternatieven

Rensje

Berichten: 521
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 17:51

Strandrit Manege Grol:

Deze rit is alleen geschikt voor gevorderde ruiters !
Voor kinderen vanaf 12 jaar, bij veel ervaring vanaf 10 jaar.

De strandrit duurt circa 1,5 uur en bevat stukken draf, twee keer een stuk in rengalop en neemt u mee over het uitgestrekte strand van Renesse.
Tijdens het hoogseizoen, 15 mei tot 15 september, geldt een paardrijverbod voor overdag op het strand. Men mag dan tussen 10:00 's ochtens en 19:00 's avonds niet op het strand paardrijden. De aangepaste tijden dat deze ritten in het zomer seizoen vertrekken zijn 8:00 uur 's ochtens, 18:30 en 20:30 uur 's avonds. Buiten het zomerseizoen gaan de ritten meestal 's middags weg en, afhankelijk van de hoeveelheid daglicht, ook in het begin van de avond.

Met elke rit gaat een ervaren begeleider mee, zijn er veel deelnemers dan zullen er meerdere begeleiders mee gaan. Per groep kunner er echter maximaal 25 personen mee.


dit is wat ik ook nog vond, dit is in renessen. Kosten zijn 15 euro per persoon, bij 10 persoon 135 euro in totaal (13,50 pp dus)
t is echter wel in renesse
qua opties was dit het wel een btje Lachen

_Rebec
Berichten: 4352
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 18:07

Hej

LISIDUNA IS DE BESTE daar ga ik zowiezo ook al een x heen. gewoon top pony's het is wel in zeeland en 2 uur is 25 euro. veel rengalop. in 10 min ong bij het strand daar ga je heen door de duinen. als er weinig mensen zijn ga je meer in galop. je gaat ook een keer langs de zee etc. je mag gewoon voluit als ze het zegt en bij de volgende paaltjes moet je dan wachten.

Rensje

Berichten: 521
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 18:16

klinkt ook goed Lachen

_Rebec
Berichten: 4352
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 18:17

Is het ook Haha! en het gaat al door met 3 personen ong dus als we met de groep zijn hebben we geen andere niet-bokkers erbij.