[M] Cinematic Portraits

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NatassJa

[M] Cinematic Portraits

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-25 00:14

Hallo portretfotografen en modellen van Bokt!

Ik merk dat dit gedeelte van Bokt een beetje aan het doodbloeden is. Wat ik echt onwijs jammer vind! -O-

Vroeger waren er iedere week wel toffe Boktmeetings, maar het is nu blijkbaar enorm lastig om dit van de grond te krijgen.

Ik ga toch nog een laatste poging doen.

Afgelopen jaar heb ik 2 workshops mogen volgen bij Faye van Hest. Of voor de kenners, InYourFayes. Een super toffe fotografe met een super toffe stijl.

Hieronder enkele foto’s van mij, van de workshop:

Afbeelding

Ik zou het echt mega leuk vinden, om dit dus te gaan doen met enkele van jullie!
Ik ga dan ook heel hard duimen, dat jullie je massaal aan gaan melden en ook geïnteresseerd zijn :+

Ik denk dat de locatie Rotterdam wordt. Deze stad leent zich hier natuurlijk perfect voor.
Verdere informatie volgt later. Eerst maar eens de interesse peilen.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Re: [M] Cinematic Portraits

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 00:23

Dit lijkt mij wel heel gaaf, ik zou hier wel model voor willen zijn. :j Wel een kleine onder voorbehoud: ik ben blaaspatiënte, dus voor mij is een wc op de locatie of bij bijvoorbeeld een horecagelegenheid in de buurt wel een must. Lukt dat niet, dan houdt het voor mij helaas op.

daiswees

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 03:29

oooh dit vind ik heeel tof om mee te gaan als fotografe! geen ervaring hier nog mee maar dit is wel iets wat ik heel gaaf vind!

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-25 08:25

Mocht er niet veel respons zijn, kunnen we het ook heel kleinschalig houden hoor! 2 modellen 2/4 fotografen.

@daiswees het is zooo tof om te doen! <3 Je gaat het helemaal geweldig vinden!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 12:00

Ik volg even, ik zou dit echt supergaaf vinden om model voor te staan, deze fotografiestijl vind ik echt geweldig! Maar ik ben helaas wel zo fotogeniek als een stoeptegel, ben ik bang :o .

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-25 17:25

_San87_ schreef:
Ik volg even, ik zou dit echt supergaaf vinden om model voor te staan, deze fotografiestijl vind ik echt geweldig! Maar ik ben helaas wel zo fotogeniek als een stoeptegel, ben ik bang :o .

:') :')

Zo lang je aardig kunt ontspannen voor de lens, dan komt het wel goed!

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 17:28

Heel tof ! Zou zeker mee willen als model ( afhankelijk van de datum , ivm operatie en herstel)

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-25 11:23

Ik hoop toch op nog wat meer animo. Het is zo stilletjes hier.. Misschien dat ik nog een oproepje op FB doe. Daar heb ik ook nog wel Bokkers zitten die vroeger altijd mee gingen met meetings.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-25 12:09

NatassJa schreef:
Ik hoop toch op nog wat meer animo. Het is zo stilletjes hier.. Misschien dat ik nog een oproepje op FB doe. Daar heb ik ook nog wel Bokkers zitten die vroeger altijd mee gingen met meetings.

Een vriendin (ex-bokker) heeft via Insta een bericht gestuurd, zij heeft ook interesse!

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-25 19:41

_San87_ schreef:
NatassJa schreef:

Een vriendin (ex-bokker) heeft via Insta een bericht gestuurd, zij heeft ook interesse!

Ik zag het! Heb haar zojuist een berichtje terug gestuurd! Super leuk *\o/*

Paardje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-25 18:27

Topic staat al een maandje stil,

Maar ik zou me heel graag als fotograaf op willen geven. Ik ben een echte hobby fotograaf, maar zou heel graag mijn portfolio willen uitbreiden.

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-25 20:05

Paardje02 schreef:
Topic staat al een maandje stil,

Maar ik zou me heel graag als fotograaf op willen geven. Ik ben een echte hobby fotograaf, maar zou heel graag mijn portfolio willen uitbreiden.

Leuk! Wie weet leeft het nog een beetje op. Maar ben er bang voor. Dit forum gedeelte is aardig doodgebloed. -O-