Hoi, Ik ben de laatste tijd gek van bordspelletjes maar met vrienden komt het nog niet echt van de grond.
Ik zoek 3 mensen die het leuk vinden een avondje (of middag als het in het weekend is) aan te sluiten. Ik woon in Veenendaal en heb een tafel waar 4 mensen aan passen.
Ik heb katten dus je moet niet allergisch zijn. En ik woon 3 hoog dus als je slecht ter been bent wordt het ook lastig.
Als er 3 mensen willen dan zal ik een datumprikker openen. Ik zou graag een moment in februari kiezen.
Volgens mij lopen dit soort topics niet zo hard op Bokt maar niet geschoten altijd mis.
Ik vind bordspellen erg leuk en zou graag vaker spelen.
Maar ik ben iets ouder dan t gemiddelde boktpubliek, dus geen idee of t past. En ik ben soms wel en soms niet in de regio. Dat maakt het wat extra ingewikkeld.
Vanaf maart ergens mag ik weer met ov reizen (als je het niet erg vind om naar een chemo muts te staren) zou ik het wel eens willen proberen een middag liefst.
Ik heb nu 3 mensen die kunnen op zaterdag 1 februari om 19.30 Dus dan zijn m’n stoelen vol. Maar denk dat ik het daarna nog wel een keer organiseer. Of misschien dan bij iemand anders.
s1993
Geplaatst: 03-01-25 23:21
Als het leuk is kan een volgende keer misschien ook bij mij, hier kunnen ook 6 mensen aan tafel als ik opruim.
Wij hebben ook aardig wat spellen, in deze kast staat denk ik driekwart. Mijn vriend heeft een gat in zijn hand als het om spellen gaat