Ik heb het idee dat het altijd een stuk lastiger is om fotograven dan modellen te vinden. Daarom lijkt het me handig om eerst te kijken of er überhaupt animo is vanuit fotograven en dan aan de hand van het aantal fotograven het aantal modellen te bepalen.
Onze jongste dochter (4 jaar) wil sowieso heel graag mee als model met haar twee Shetlanders:

En de oudste twee (inmiddels alweer 17 en 14) vinden het ook leuk om op foto te gaan (zij nemen dan waarschijnlijk hun pony's niet mee en kunnen gewoon in dezelfde beurt als hun zusje meedoen). Onze meiden hebben straks alle drie een witte hippie/boho jurk met gehaakte details dus dat lijkt me wel heel leuk als outfit voor als ze met zijn drieën op de foto gaan:

Maar de jongste zal ook graag een zelfgemaakte sprookjes outfit willen net als haar zussen vroeger. Ik weet nog niet precies wat voor outfit het wordt maar het zal weer in sprookjes/fantasie thema zijn net als de oudste twee bij de drie eerdere edities van de herfst meetings in Beetsterzwaag: