In de middag vertrok ik met de auto richtig Lunteren naaar de stal van Iwaldo. Wat een schitterende huizen heb ik daar gezien zeg

Toen ik op stal kwam werd ik meteen door Laura gered van de honden die me heel luid en vrolijk gedag toe blaften. Iwaldo stond al keurig gepoetst op de poetsplaats klaar om opgezadeld te worden.
Eerst hebben we nog een rondje door de stallen gemaakt en daarna ging Laura rijden.
Iwaldo is een lekker forse knuffel die alles wel best vind. Hij is super nuchter en niet snel onder de indruk van iets en dat is een absoluut noodzakelijke eigenschap voor een jachtpaard. Iwaldo liep heel netjes en braaf door de rijhal en deed netjes wat Laura van hem vroeg en Iwaldo deed af en toe het geluid van een stoomlocomotief na .

Na het rijden hebben we Iwaldo gewassen en ik heb nog eventjes zijn neus geschoren. Vandaag heet hij zijn eerste optreden in het veld weer dus alles moetst er super uit zien. Daarna hebben we nog wat gedronken en gekletst en zijn we richting Arnhem vertrokken om Lois te bewonderen.
Omdat ik dinsdag van de DA groen licht had gekregen om weer met Lois aan de slag te mogen kon ik Lois ook onder het zadel laten zien. Lois had vreselijk veel zin in het rijden. En net toen ik dacht hem met een lang teugeltje uit te laten galopperen begon hij het net leuk te vinden

Toen ik klaar was met Lois zijn we eventjes naar de kleine rijhal gegaan waar niemand aan het rijden was en daar heeft Laura nog eventjes op Lois gestapt. Sinds hij op deze andere stal staat heeft hij echt een metamorfose ondergaan. Hij is veel relaxter geworden en Laura wilde wel vrijwilligster spelen om te kijken hoe Lois reageert met een vreemde op zijn rug.
Nadat ik Lois had afgezadeld en naverzorgd zijn we samen naar mijn huis gegaan waar Laura kennis heeft gemaakt met mijn huiskamertijgers. We hebben nog veel gekletst, chocolade koekjes met thee gedronken en pizza gegeten.

Ik hoop dat ik zo een beetje een goed verslag heb gedaan van onze meeting.