Gisteren heb ik voor het eerst honden gefotografeerd op een meeting, en dat beviel mij zo goed dat ik hier graag wat meer mee ga oefenen. Nu wil ik dus graag meer gaan oefenen dmv een fotomeeting voor honden.

Dit wil ik graag doen in de Kaapse Bossen bij Doorn. Via Google ben ik erachter gekomen dat dit bos in de herfst mooi zou moeten kleuren. Daarbij zit er ter hoogte van de Helenaheuvel een stukje heide waar de honden los mogen. Wat mij betreft dus een ideale locatie om de meeting plaats te laten vinden.
Het is voor mij voor het eerst dat ik een fotomeeting voor honden zal organiseren, schroom niet om je ergens mee te bemoeien als je denkt dat iets handiger kan of dat hetgeen wat ik in gedachten heb niet mogelijk is

Datum: 16 oktober 2021
Parkeren & Verzamelen: Sint Helenalaan 2, 3941 EH Doorn
De datum ligt dus al vast op zaterdag 16 oktober. Mocht het slecht weer worden, of bepaalde coronamaatregelen gooien roet in het eten, zullen we uitwijken naar een andere datum. Vooraf zal ik zelf de locatie nog een keer gaan verkennen zodat duidelijk is waar we precies kunnen fotograferen.
De meeting zal in twee groepen gesplitst worden. De eerste groep zal ongeveer van 10-12 zijn en de tweede groep van 1230-1430. Dan kun je daar in ieder geval vast rekening mee houden.
Aanmelden
Aanmelden voor fotografen kan middels een PB naar mij met de volgende informatie:
Boktnaam / Naam / Fotografienaam / Website, Facebook of Instagram / Ervaring
Aanmelden als model kan middels een PB naar mij met de volgende informatie:
Boktnaam / Naam / Naam model / Ras & kleur van model / Eventuele Bijzonderheden.
Voeg bij je aanmeldingen minimaal 2, maximaal 3 foto's van je hond toe.
In totaal zal ik 6 fotografen en 6 modellen meenemen, zodat we portretrondes van 20 minuten aan kunnen houden. De fotografen gaan mee op basis van snelheid van aanmelden, de modellen worden gekozen door middel van stemming door de fotografen.
AANMELDEN KAN TOT EN MET 12 SEPTEMBER
De fotografen hebben dan tot en met 19 september de tijd om hun voorkeur door te geven. Uiterlijk 24 september hoor je of je mee mag met de meeting of niet.