Op 1 september gaan mijn vriend en in een appartement huren in Harderwijk. Daarnaast zijn we op zoek naar een koopwoning/appartement in Harderwijk.
We wonen nu in Huizen en mijn paarden staan in Zeewolde. De paardjes kunnen dus lekker blijven staan waar ze nu staan. Harderwijk is ook weer een stukje dichterbij de vriendinnen die in of in de buurt van Zwolle wonen.
Nu kennen we geen mensen in Harderwijk. We gaan er puur wonen omdat we het zo'n fantastische plek vinden. Lekker veel horeca, leuke winkels, strand, bos.... nou ja, de mensen die er wonen die snappen het vast wel!
Mijn vriend werkt veel dagen in de week en is laat thuis. Nu zie ik mezelf al lekker zitten op het gras of op het stand met een hapje en een drankje na het werk. Maar in mijn eentje is dat niet zo gezellig natuurlijk.
Daarnaast vind ik het heerlijk om te wandelen, speel ik graag spelletjes en ga ik vaak naar mijn paarden.
Zijn er nog Bokkers in Harderwijk die het gezellig vinden om in dit topic te kletsen en eventueel af te spreken nadat ik verhuisd ben?
Groetjes,
Shirley
Dit ben ik

En mijn paarden

Knap zijn ze he