We hebben ongeveer een jaar bijna elke maand een meeting gehad en het topic is nu naar de huiskamer verplaatst.
[HK] Spelletjesavond omgeving Utrecht
In dit topic hebben we geleerd wie er altijd wint, welke spelletjes wel en niet leuk zijn en we hebben steeds weer nieuwe mensen leren kennen.
Omdat het leuk is dat er steeds meer en verschillende mensen komen, maak ik dit topic aan. Hier kunnen we in verder en kunnen andere mensen ons wat makkelijker vinden.
Dus iedereen is welkom om zich aan te sluiten.
Iedereen is vrij om spelletjes mee te nemen of snacks, er is echter genoeg aanwezig dus voel je niet verplicht.

Omdat we natuurlijk in een rare tijd zitten, kijk ik per meeting hoeveel mensen er mee kunnen en hoe we het zo veilig mogelijk kunnen houden. Natuurlijk zit hier ook veel zelf verantwoordelijkheid bij. Als je klachten hebt kom dan niet, dan ben je weer welkom bij de volgende meeting. Als je na een meeting waar je bij bent geweest positief bent getest laat dit dan zsm weten.
Ook organiseer ik een escape room meeting, als je hier interesse hebt dan kan je in mijn onderschrift kijken naar de link.