Een alarmsignaal schalt door Bunker 83. Het is Defcon 1, we worden aangevallen! Koortsachtig overleg je met je team en probeer je de lanceercodes in te voeren. Wat is jullie reactie? Is de dreiging wel echt? Moeten we onze raketten lanceren of is er nog een escape?
Zaterdag 21 november 15.00 heb ik gereserveerd voor 6 personen om een escape room te spelen in een bunker op de vliegbasis van Soest.
De escape game ‘Bunker 83’ speelt zich af in een militaire commandobunker ten tijde van de Koude Oorlog. Hier voel je hoe de constante spanning tussen twee wereldmachten de wereld in zijn greep hield. Er is maar weinig nodig om de strategie van Mutual Assured Destruction te activeren: een aanvalsketen die resulteert in vernietiging van zowel aanvaller als verdediger. Totale wereldvernietiging. Met je team stap je binnen in een Russische of Amerikaanse atoombunker van waaruit nucleaire raketten kunnen worden afgevuurd. Ontsnappen uit Bunker 83 is er niet bij, immers, onder dreiging van totale wereldvernietiging is vluchten zinloos. We zoeken mensen die hun verantwoordelijkheid nemen en orders opvolgen. Durf jij de beslissing te nemen?
Wij zullen team Amerika zijn, als er genoeg animo is kan ik kijken of er ook mensen team Rusland kunnen zijn zodat we tegen elkaar spelen.
De kosten zijn 120 euro voor 6 personen, dit wordt per pin betaald op locatie. Als er mensen niet komen opdagen moeten we dus nog steeds de 120 euro betalen dus hou daar rekening mee. Ik wil zelf niet met de kosten komen zitten namelijk. Graag een week van te voren laten weten als je verhinderd bent.
Als het een succes is zal ik het vaker organiseren en ook andere escape rooms. Zijn er andere dingen die je leuk lijkt om een keer te doen mag je mij altijd een pb sturen, misschien zijn er meer gegadigden.
Graag hieronder laten weten wie mee wil. 1. Geerte 2. 3. 4. 5. 6.
gaucho
Geplaatst: 22-09-20 06:29
geerte schreef:
Graag hieronder laten weten wie mee wil. 1. Geerte 2. Gaucho (Brenda) 3. 4. 5. 6.
Klinkt als een gave escape room, leuk!
Detroit
Geplaatst: 22-09-20 06:40
Citaat:
Graag hieronder laten weten wie mee wil. 1. Geerte 2. Gaucho (Brenda) 3. Detroit 4. 5. 6.
snoopydogy
Geplaatst: 22-09-20 06:42
[quote="Detroit"][quote] Graag hieronder laten weten wie mee wil. 1. Geerte 2. Gaucho (Brenda) 3. Detroit 4. snoopydogy willemieke 5. 6.
heb er zin in en soest is niet zo ver weg
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 22-09-20 07:34
Citaat:
Graag hieronder laten weten wie mee wil. 1. Geerte 2. Gaucho (Brenda) 3. Detroit 4. snoopydogy willemieke 5. Marlies 6.
Amyyy
Geplaatst: 22-09-20 07:46
Citaat:
Graag hieronder laten weten wie mee wil. 1. Geerte 2. Gaucho (Brenda) 3. Detroit 4. snoopydogy willemieke 5. Marlies 6. Amy
Mochten we nog 1 iemand tekort komen kan ik mijn beste vriendin nog vragen, heeft wel bokt maar gebruikt het zelden haha. Maar eerst even proberen vol te krijgen met bokkers
SpeechLess
Geplaatst: 22-09-20 09:24
Leuk! Deze escaperoom ken ik nog niet, dus ik meld me ook. Het is nog wel onder voorbehoud, dus redelijke kans dat ik alsnog niet kan deze datum. Maar dat weet ik ergens de komende dagen.