Binnenkort wil ik graag een winterse fotomeeting organiseren op de zandvlakte bij Teteringen! Wil jij meedoen? Lees dan snel verder voor alle informatie

Datum:
De meeting is 15 februari 2020 om 10.00 uur.
Mocht het slecht weer zijn, zullen we in overleg de shoot verplaatsen naar een nieuwe datum
Cadettenkamp Teteringen (het bos tussen Teteringen en Dorst, Noord-Brabant).
Voordeel aan deze locatie is dat het veel ruimte en licht biedt. Het is omgeven door dennebomen dus in de winter ook nog een mooie achtergrond.
Thema:
Winter! Ik zoek paarden met een lekkere, fluffy wintervacht en als model draag je een warme muts en sjaal

Meedoen:
Wil jij meedoen? Leuk! Je kunt je zowel als model als als fotograaf opgeven.
Er is ruimte voor 4 modellen en maximaal 8 fotografen. Opgeven kan door het juiste lijstje hieronder volledig in te vullen. De fotografen zullen door mij worden gekozen daar ik een gevarieerde groep wil samenstellen zodat de modellen verschillende foto's krijgen. Modellen worden ook gekozen op basis van variatie zodat de fotografen weer een afwisselende shoot hebben voor hun portfolio.
Ik meld me aan als model!
Boktnaam:
Naam:
Naam paard:
Bijzonderheden :
Foto's:
Ik meld me aan als fotograaf!
Boktnaam:
Naam:
Apparatuur:
Ervaring:
Website/Facebookpagina:
Let op! Opgave is dus geen garantie voor deelname! Er wordt uitgekozen op basis van variatie!
Even nog wat afspraken op een rij:
- Per model worden er 5 tot 10 foto's op webformaat geleverd voorzien van een logo.
- Alle foto's worden binnen 2 weken aan de modellen geleverd.
- Als je je inschrijft, houdt dan de datum vrij! Het zou niet leuk zijn als er last minute veel afmeldingen zijn

- Zorg dat je op tijd aanwezig bent!
- Nabestellen van foto's is mogelijk in overleg met de desbetreffende fotograaf.
De geselecteerde modellen en fotografen krijgen de informatie over het verzamelpunt, tijden, etc. allemaal via een besloten Facebookgroep.
Wie zie ik 15 februari?