Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Daar zou ik graag aan mee doen als fotograaf!
Boktnaam: 8nnemiek
Naam: Annemiek
Apparatuur: Sony a6500, Zeiss 16-70mm f4, 50mm f1.1, Sony 18-105mm f4
Ervaring: Gevorderd
Website/Facebookpagina: http://www.abcreatief.com (staat vrijwel alleen video op, maar mijn portfolio ga ik binnenkort toevoegen)
Ik zal ook nog eens denken over de locatie![]()
Ik ken Weerterbergen niet echt, maar als ik foto's google zie ik niet zo veel typische bruiloft-plekken.
Edit, ik zie dat er ook een heide in de buurt ligt. Die zal niet in bloei staan, maar daar zullen vast wat mooie plekjes te vinden zijn.
Zelf vind ik het ook altijd mooi om wat water in de buurt te hebben, of wat pitoreske huisjes/molens/kasteeltje.
De loozerheide ligt er vlakbij en daar is wel wat water. Even kijken of ik nog iets zie.
Iets zuidelijker heb je de grote hegge, een kasteeltje met veel natuur/maasplassen. Maar er is vast ook nog wel meer te vinden in de buurt.
Qua datum heb ik op het moment nog geen voorkeur.
ninavo schreef:Ik zou dit afhankelijk van de locatie wel mega gaaf vinden! Ik ben echter pas 15 dus zou dit sowieso moeten overleggen thuis. Ik heb nog geen ervaring met bruidskoppels, maar ik wil hier wel graag ervaring in opdoen! Zou dit een probleem zijn?
Oja, bij het kasteel van Asten kun je ook mooie foto’s maken! Weet alleen niet hoe dat voor jullie is in afstand
lovecuarzo schreef:ninavo schreef:Ik zou dit afhankelijk van de locatie wel mega gaaf vinden! Ik ben echter pas 15 dus zou dit sowieso moeten overleggen thuis. Ik heb nog geen ervaring met bruidskoppels, maar ik wil hier wel graag ervaring in opdoen! Zou dit een probleem zijn?
Oja, bij het kasteel van Asten kun je ook mooie foto’s maken! Weet alleen niet hoe dat voor jullie is in afstand
ervaring is niet nodig een meeting is er voor om ervaring op te doen!
welke locaties zouden haal baar voor je zijn ?
lovecuarzo schreef:Datum:
20 juni 2020
Modellen:
-
Fotografen:
- Dafness
21 juni 2020
Modellen:
Fotografen:
Dafness (o.v.b. voetbalseizoen)
27juni 2020
Modellen: