Zucht... Hier stond net een prachtig verslag, maar Zep klikte op de party-smiley en mijn pc vindt het niet leuk als je smileys aanklikt, dan is in één keer alle tekst weg...

Anyway, vandaag lekker gemeet hier in Utrecht. Lotje (Zep dus) kwam bij mij eten en daarna zijn we naar Zilfia's Hoeve gegaan waar we Mayo zouden helpen met Iduna. Maar dat liep ff anders: op ZH zeiden ze dat ze de tuigers gingen trainen in de binnenbak en dus kon er niet gereden worden. Dus hebben we Iduun in de molen gezet en zijn we zelf gaan socializen in de kantine. Maar wat gebeurt er in de binnenbak: geen tuigers...
Mayo had dus net zo goed kunnen gaan rijden. Maar goed, even goed gesocialized en foto's gekeken en warme chocomel gedronken...
Lot moest natuurlijk even onze grote manege bewonderen en als het goed is komt ze snel een keer bij ons starten, hè Lot? 
Zep:
*Zep durft niet meer aan de muis te komen....*
Nee hoor, heel leuk gemeet vanavond. Mayo had ik op de BBQ ook al ontmoet, maar daar waren zoveel mensen... Leuk om haar nu eens te zien. En die mooie manege van jullie eens te zien. Binnen losrijden? Kom ik zeker eens starten *de muis glijdt naar de
smiley, en Karin begint een zootje decibels in mijn oren te laden....
* *auw*dus:

En eindelijk Iduna irl ontmoet
Gaat helemaal goedkomen Mayo, met jou en Iduun. you go girl!

.
.
\ .