De afgelopen is er diverse malen geprobeerd om een fotomeeting in het Amsterdamse Bos te organiseren. Helaas zijn al deze pogingen op niets uitgelopen. Ik vind dit zo jammer dat, ondanks dat ik dit nog niet eerder heb gedaan, nu zelf een meeting wil gaan organiseren.
Datum:
Zaterdag 3 augustus met als uitwijk bij slecht weer 10 augustus. Of eventueel op de woensdag, dan is het rustiger in het bos. Maar dit ligt eraan of er dan voldoende animo is, dus als je zelf een datum wilt voorstellen is dat ook prima
Thema:
Omdat ik een groot fan ben van het zachte licht aan het eind van de dag zou ik er een avondmeeting van willen maken. Zie foto van Shutterstock.
Dus bijvoorbeeld starten om 18.00 uur en eindigen rond 20.30 uur. Ook dit is natuurlijk weer afhankelijk van voldoende animo.
Vanwege de beperkte tijd dan enkel portretfoto’s liefst van paard en mens. Wil je zelf beslist niet op de foto geef dit dan even aan.
Als we toestemming krijgen van de boswachter wordt de fotomeeting gehouden bij de paardenpicknick plaats. Voor de mensen die dit niet kennen, dit zit vlakbij de geitenboerderij (Nieuwe Meerlaan 4, Amstelveen).
Aanmelding:
Zelf zit ik te denken aan 4 modellen en 8 fotografen (7 + ikzelf). De fotografen werken dus in groepjes van twee.

Model:
Boktnaam / naam / datum voorkeur / naam paard / foto / voorkeur middag/avond
1.
2.
3.
4.
Fotograaf:
Boktnaam / naam / datum voorkeur / facebook, site
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
De modellen/fotografen worden op volgorde van aanmelding geselecteerd.