Ik wil graag in juli een meeting organiseren in havelte. Waarschijnlijk eerste of tweede weekend. Ik maak de exacte datum in maart bekend ivm wedstrijd planning van mijn vriend (en mijn chauffeur)
NOTE!
Ik kom met mijn merrie en veulen die dan anderhalve maand oud is (als ze op de uitgerekende datum bevalt). Mocht ik niet kunnen komen met mijn merrie en veulen (ivm gezondheidsredenen, later geboren (en dus te jong om mee te gaan) of andere oorzaken) wil ik graag de organisatie op de dag zelf!! overdragen zodat de meeting ten alle tijden door kan gaan. Ik regel zelf alle schemas en evt verplaatsing door slecht weer. Het gaat er puur om dat iemand de meeting goed laat verlopen door de tijd bij te houden enzovoorts.
De modellen worden door mij uitgekozen en dat word bekend gemaakt op 18 februari zodat alle modellen het ruim van te voren weten en zo vervoer en vrij kunnen regelen met het werk. De fotografen gaan mee op volgorde van aanmelding. Er kunnen maximaal 12 fotografen mee (samen fotograferen) en 6 modellen.
De meeting begint om 10 uur , graag 9.45 aanwezig. Per model een kwartier fotograferen (portret). Dan zijn we half 12 klaar met portret foto's. Mocht je niet willen rijden/losgooien mag je naar huis, ook mag je natuurlijk blijven maar dat is vrij aan jezelf. 12 uur gaan we losgooien in een paddock of aan de longeerlijn. Ook hier staat ongeveer een kwartier voor. Daarna voor de rijders opzadelen en met zijn allen rijden. Niet om en om. Dan ben je zo lang bezig

Fotografen dienen een week na de meeting 2 voorproefjes te leveren. Graag binnen 2 maanden minimaal 7 foto's aan elk model via de mail te leveren. Meer mag altijd. Mocht het niet lukken om binnen 2 maand foto's te leveren mij even te mailen/pben/appen. Niks is zo vervelend om langer dan een halfjaar op je foto's te wachten.
Enkele voorbeelden van de omgeving
Water

Breed zandpad

Heide

Bos

Fotografen
Naam
Boktnaam:
Ervaring:
Facebook/website link:
Modellen
Naam: