Op aanhaker op de meeting van capopjekop waarbij ik helaas zelf niet mee kon maar het een onwijs gaaf initiatief vond wil ik een soortgelijke meeting organiseren.
Ik dacht zelf aan 5 honden en 5 fotografen daar het de vorige keer lastig was voldoende fotografen mee te laten doen.
Ook ik heb nog niet veel ervaring, dus mocht iemand andere input hebben hoor ik dat heel graag.
WaarMijn voorkeur heeft Arnhem en Nijmegen. Berendonck, Haterse vennen, Roosendaalse veld. Andere leuke ideeen? Losloopgebied zeker de voorkeur.
WanneerZelf denk ik dat voor kerst te snel gaat zijn. Ik dacht een kerstthema maar denk niet dat we dat redden. Dan zou het januari worden. Het liefst een zondag.
WieHet is wel fijn als de honden sociaal zijn en naar de basiscommando's luisteren zodat het geen chaos wordt. Wat mij betreft alle fotografen welkom.
Aanmelden hond
Naam/ leeftijd/ ras/ kan los? / is sociaal? / eventuele bijzonderheden/ welke datums kun je/ 2 foto's
Aanmelden fotograaf
Naam/ ervaring/ website/ voorbeeldfoto/ nog verzoekjes of leuke ideeën? / welke datums kan je?
Odin/1,5 jaar/ Witte herder/ hij kan los / hij is sociaal