Na een geslaagde meeting van vorig jaar, wil ik ook dit jaar weer een fotomeeting in het herfstthema organiseren.

Voor wie:
Deze meeting zal voor 6 a 8 fotografen en 4 a 6 modellen zijn
Wanneer:
De datum zal maandag 22 oktober zijn. Aanvang in de loop van de ochtend.
De locatie zal het Zwolse bos, in Heerde zijn. (de precieze plek volgt)
Aanmelden:
Aanmelden kan door een pb naar mij te sturen. Aanmeldingen in het topic worden NIET meegenomen!
Fotografen gaan mee op volgorde van aanmelding. Modellen worden gekozen door de fotografen.
Aanmelden fotografen:
Bokt naam:
Fotografie naam:
Website:
Aanmelden modellen:
Boktnaam:
Wat voor model; Hond Paard of persoon(bij personen graag vermelden; stelletje, kids, vriendinnen, zwanger, ouderkind enz)
2 reccente foto's
Bij de dierlijke modellen is het fijn als ze kunnen stilstaan/commando's kunnen. Er worden geen rij en actie foto's gemaakt!
Extra: Wanneer je je aanmeld, verwacht ik een actieve bijdrage in het topic! Dit om aanmeldingen om het laatste moment te voorkomen!

Voor wie:
Deze meeting zal voor 6 a 8 fotografen en 4 a 6 modellen zijn
Wanneer:
De datum zal maandag 22 oktober zijn. Aanvang in de loop van de ochtend.
De locatie zal het Zwolse bos, in Heerde zijn. (de precieze plek volgt)
Aanmelden:
Aanmelden kan door een pb naar mij te sturen. Aanmeldingen in het topic worden NIET meegenomen!
Fotografen gaan mee op volgorde van aanmelding. Modellen worden gekozen door de fotografen.
Aanmelden fotografen:
Bokt naam:
Fotografie naam:
Website:
Aanmelden modellen:
Boktnaam:
Wat voor model; Hond Paard of persoon(bij personen graag vermelden; stelletje, kids, vriendinnen, zwanger, ouderkind enz)
2 reccente foto's
Bij de dierlijke modellen is het fijn als ze kunnen stilstaan/commando's kunnen. Er worden geen rij en actie foto's gemaakt!
Extra: Wanneer je je aanmeld, verwacht ik een actieve bijdrage in het topic! Dit om aanmeldingen om het laatste moment te voorkomen!