Film over paarden uit Apeldoorn!!!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-01 20:26

Kim (Nimber) hartstikke bedankt!!!
Ik kreeg vanmorgen vroeg een heel vreemd pakketje door de brievenbus, pastte er nog maar net doorheen...
Het zag er verdacht uit, dus ik ramde er meteen maar de schaar in, ben helemaal niet nieuwsgierig *LOL* !
Bleek dus de opnames te zijn van de meeting Apeldoorn, Kim had deze aan mij gestuurd, lief he?
Heb ik wat te kijken op tv haha.
Ik ga hem donderdag kijken, want vandaag was ik werken en in het ziekenhuis, en morgen ook druk.
's Avonds komt er niks van omdat ik het Peter niet aan wil doen als hij zo moe van z'n werk komt.
Tenslotte moet hij niet al anti-paard zijn nog voordat ik een paard gekocht heb, nietwaar *LOL* ...
Kim heel erg lief van je!!!


akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 20:35

hey Dorine,
hoop dat je hem erg leuk gaat vinden.
tja omdat je er niet bij kon zijn had kim dit bedacht.
enne niet gek opkijken van het springen van mij met Crosby. dat ziet er volgens mij erg komisch uit.
de weigeringen en dat ik Cros zo ong. de hindernissen over heb geschreeuwd.
nogmaals veel plezier met het kijken van deze video *LOL*

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 20:48

Dorine ik wens je heel veel kijk en lach plezier toe.
We moesten ons mond houden tegen je en dat was moeilijk hoor maar is ons gelukt.
Volgend jaar ben je er gewoon bij en dan gaan we met ze alle lachen!!!!

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 21:23

heeey ik hoop dat je het heel erg leuk vind ,vond het zo jammer dat je niet mee kon en je wou zo graag en ach zo was je er toch een beetje bij.

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 21:58

Idd zo ben je er toch een beetje bij geweest.

Enne niet raar opkijken als er stukjes ineens ophouden, want Kim was erg fanatiek met 't aan-uit-knopje van de camera *LOL*

Veel kijkplezier Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 10:03

Aaargh... de video! Twee keer binnen 24 uur was voor mij een beetje te veel van het goede hoor, vrijdagavond had ik een trouwfeestje van een vriendin en ik was koud binnen of ik moest ook al wat in de camera roepen, 'voor het bruidspaar'. Verzin dan maar eens iets origineels... Ik sta er vast beide keren heel fijn op (NOT). Maar voor jou heb ik het graag gedaan hoor! En zo was je toch ook een beetje aanwezig, al was het in gedachten... Veel kijkplezier!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers