Ik zou graag voor een 2e keer dit jaar een fotomeeting willen organiseren bij de spartelvijver in appelscha. Het adres: canada 3 in Elsloo
Datum en tijd:
14 oktober beginnen om half 11/11 uur
10 uur verzamelen op locatie/parkeerplaats.
Het is een klein stukje lopen naar de spartelvijver, je dient je paard bij de parkeerplaats al op te zadelen want heen en weer lopen kost dan te veel tijd.
Het idee:
Portretfoto's, losgooifoto's en rijfoto's.
Fotografen gaan mee op volgorde van aanmelding, modellen worden door fotografen gekozen mijn eigen paard gaat zowiezo mee, dus daarnaast nog 4 plekken vrij.
Er gaan 5 modellen mee en daarnaast ook 5-10 fotografen mee welke (naar keuze) in groepjes van 2 gaan fotograferen.
Losgooifoto's kan alleen maar als er door de fotografen of modellen prikpaaltjes en lint meegenomen wordt, anders vervalt dit onderdeel
Let op:
Door je op te geven ga je automatisch akkoord met de privacywet en geef je de fotografen toestemming de foto's te gebruiken voor portfolio of andere doeleinden.
Daarnaast is de fotomeeting zelf gratis, nabestellen kan bij de fotograaf zelf tegen hun tarief, het is absoluut niet toegestaan om zelf foto's te bewerken of logo's af te knippen!
Let ook op:
Vrijwillig betekend niet vrijblijvend. Graag alleen opgeven als je ook echt deze dag kan! Dit om afmeldingen zo beperkt mogelijk te houden (uitzonderingen daar gelaten)
De locatie:
De spartelvijver is een grotendeels afgezet stuk met een vijver erin waar je legaal met je paard mag komen. Er is dus water aanwezig, stukje heidegrond en bos aanwezig zodat je van alles wat aan foto's kunt krijgen.
Voorbeeldfoto's:

Mijn (vorige) eigen paard bij de vorige meeting bij de spartelvijver.

Opgavelijst:
Fotograaf:
Naam:
Ervaring:
Website:
Model:
Naam:
Paard:
Bijzonderheden:
Foto (max 2):
Sluitingsdatum voor opgave is 7 september. Fotografen hebben dan een week de tijd om te stemmen en 14 september (exact 1 maand voor de meeting) weten we wie er definitief mee gaat, nogmaals, alleen opgeven als je deze datum ook echt kunt bij voorbaat! Ook als je reserve staat, wordt zou het fijn zijn als je dan geen andere dingen op je planning zet, de ervaring leert dat soms 10 reservemodellen nog niet eens genoeg is.
Kom maar op met de modellen!
Graag het lijstje van je voorganger quoten