De fotomeeting zal plaats vinden op het strand van Hargen aan Zee op Zaterdag 1 September
We verzamelen om 18:30 en starten om 19:00
De meeting heeft een thema, namelijk smoke.
Dit wordt gedaan door name van Holi Powder of smoke bombs.
Doordat deze smoke bombs of holi powder aangeschaft moeten worden zit er een kleine bijdrage van €7,50 per persoon aan vast, houd hier dus rekening mee als je je aanmeld.
Alle paarden/pony rassen mogen aan deze meeting deelnemen.
Info:
Holi Powder is een poeder op basis maïszetmeel biologisch het is dus niet schadelijk voor de natuur, na een regenbui trekt alles weg. Door gebruik kunnen er sporen in kleding achterblijven met name lichtere stoffen en lichtere kleuren, trek dus geen nieuw kleding aan wat u netjes wilt houden om dit te voorkomen en dit geld ook voor de fotograaf. U zult waarschijnlijk na afloop uw camera apparatuur schoon moeten maken maar het beschadigd niks! Ook is het niet schadelijk voor uw huid.
Over smoke bombs heb ik niet heel veel informatie kunnen vinden maar weet dat deze ook vaker gebruikt worden. Je steekt ze aan op de grond en geven 1 minuut lang een gekleurde rook af.

Modellen en fotografen:
Ik wil uiteindelijk maximaal 4 paarden mee.
Ook wil ik in groepjes van 2 fotograferen dus dat houd in maximaal 8 fotografen.
De fotografen kies ik uit, zodat zowel gevorderde als beginnende fotografen een kans krijgen om mee te gaan. De modellen worden uiteindelijk gekozen door de fotografen
Elke fotograaf levert minimaal 5 foto's per model binnen een maand na de meeting.
Deze foto's zijn op webformaat en voorzien van logo. Originele bestanden worden NIET gratis weg gegeven. Elke fotograaf rekent daarvoor zijn/haar eigen tarief.
Ook is deelname aan een meeting op eigen risico, zowel voor fotografen als modellen.
Iedereen is verantwoordelijk voor zichzelf en zijn/haar eigendommen.
Bij deze meeting kunnen portret foto's gemaakt worden maar ook actie foto's in evt een paddock en rij foto's. Houd er wel rekening mee dat je paard geen angsthaas is en niet weg zal rennen voor de rook.
De modellen kunnen uiteindelijk zelf hun kleur smoke uitkiezen.
Ook is het handig als de modellen een extra paar handen mee hebben voor het gebruiken van de poeder en bombs.
Wil je je opgeven? Vul dan even onderstaand lijstje in:
Voor de fotografen:
Boktnaam:
Fotografienaam:
Apparatuur:
Ervaren/beginnend:
Portfolio/website:
Voor de modellen:
Boktnaam:
Naam paard:
Ras paard:
Foto paard (min 2 foto's):
Kan je paard los in een paddock:
Ik houd zelf de lijst bij van aanmeldingen, ga dus niet quoten, ik voeg je vanzelf toe.