Holi Powder ^
Foto van instagram: by @andreazachrau_photography
Hoe:
Een kleine fotomeeting waar Smoke bombs & Holi powder gebruikt gaat worden, dit word dus ook bedoeld met 'special effect'
Het voor paard en ruiter bedoelt
Het is de bedoeling dat wij fotografen gave plaatjes kunnen leveren maar ook kunnen gebruiken voor de portfolio!
Ik zat zelf te denken aan 4 modellen en 6 fotografen.
En voor de modellen, het is misschien handig om wat extra handen mee te nemen vanwege de Bombs en Powders. dat maakt het ons fotografen iets makkelijker
U zou uiteraard de foto's binnen 3 week ontvangen van fotografen.
Aangezien ik niet super veel weet om te typen qua hoe het gaat in zijn werk laat ik het hierbij.
Info:
Holi Powder is een poeder op basis maïszetmeel biologisch het is dus niet schadelijk voor de natuur, na een regenbui trekt alles weg. Door gebruik kan er sporen in kleding achterblijven met name lichtere stoffen en lichtere kleuren, trek dus geen nieuw kleding aan wat u netjes wilt houden om dit te voorkomen en dit geld ook voor de fotograaf. U zult waarschijnlijk na afloop uw camera apparatuur schoon moeten maken maar het beschadigd niks! Ook is het niet schadelijk voor uw huid.
Voor model: Na 2 x je haar wassen met shampoo is het weer zoals eerst.
Smoke Bombs heb ik niet zo heel veel informatie over kunnen vinden maar veel fotografen hebben het al wel eens gebruik in de buiten omgeving, ik denk niet dat het heel veel kwaad kan.

Holi Powder ^
Foto van instagram: by @solisfoto
Locatie en datum:
Locatie suggesties mogen geroepen worden. Het zou sowieso plaats vinden in een van deze regio's Groningen of Drenthe.
Datum voorkeur fotografen & modellen: zaterdag 1, of zondag 2 september.
Opgeven:
Let op geef je alleen op als je zeker weet dat je kan op een van de bovenstaande datums!
Opgaven fotograaflijstje:
Fotograaf dient kwaliteit foto's te kunnen leveren.
Naam Bokt:
Naam:
Ervaring (gemiddeld/veel):
Website:
Datum voorkeur:
Voorkeus locatie en waar?:
Opgaven modellijstje:
U dient wel zelf het materiaal te regelen zoals Smoke bombs & Holi Powder. en wat extra is altijd handig voor de meest spectaculaire foto's zodat ook u genoeg zekerheid heeft dat er foto's gaan lukken en de fotografen ook een kans kan geven! Wij nemen ook de tijd om foto's van u te schieten kosteloos + bewerk-reistijd.
Naam bokt:
Naam:
Informatie paard:
Foto paard:
Datum voorkeur:
Wat voor foto zou u sowieso willen?:
Neemt u extra handen mee als hulp voor fotografen ?:
Paarden worden gekozen door de fotografen na genoeg aanmeldingen. fotografen op volgorde van aanmelding.
Mocht ik nog wat belangrijks vergeten zijn roep gerust, ik heb nog nooit eerder zoiets georganiseerd en kan altijd iets bijleren!

Smoke Bomb ^
Foto van Pinterest: https://nl.pinterest.com/pin/840062136716755569/
Ps het is een erg lastig iets om vast te leggen een gewaagde kans, je moet precies op de juiste moment klikken ander is het al te laat. bij sommige onderdelen.