Een beetje een vage titel, maar kon even niks beters bedenken!
Ik zal me eerst even kort voorstellen:
Ik ben Lina Heirwegh, een Belgische fotografe (gevestigd in Lokeren, Oost-Vlaanderen). Het allerliefste shoot ik paarden en honden! Maar ik bied eigenlijk alles aan van fotografie dat je je maar kan bedenken. Van studio, produchtshots, huwelijken, bedrijfsportretten, interieur...
Bij deze ook even mijn website zodat jullie een kijkje kunnen nemen in mijn portfolio: http://www.linaheirwegh.be
Nu zit het zo dat ik dus vaak baal dat ik altijd leuke foto's aan mijn klanten kan bieden, maar van mij zelf met mijn eigen paarden samen, heb ik dat dus niet... Al meerdere malen probeerde ik mijn camera even in de handen te stoppen van mijn moeder of vriendinnen, nadat ik hem juist had ingesteld en de nodige aanwijzingen had gegeven. Maar altijd draait het uit in een teleurstellend resultaat.

Daarom bedacht ik me dat andere fotografen misschien ook wel met dit probleem zitten? Geen leuke foto's van jezelf te hebben met je geliefde viervoeters, omdat je zelf altijd achter de camera staat ipv er eens voor te staan voor een keertje?
Ik dacht dat het misschien wel leuk kon zijn hier medelotgenoten te vinden en dat we elkaar dan een handje konden helpen. Dus ik pols hier even naar jullie interesse, iets in de zin van ik shoot voor jou eens en dan jij is voor mij?