[P] Algemene paardenshoot - Dronten - 18 augustus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

danienappy

[P] Algemene paardenshoot - Dronten - 18 augustus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-18 17:07

Algemene paardenshoot bij het Roggebotbos in Dronten op 18 augustus

Data
De volgende data zijn gekozen. In eerste instantie zal de fotomeeting plaatsvinden op de eerste datum. Is het slecht weer? Dan schuift de meeting door naar de reservedatum.

Het besluit of de meeting wel of niet doorgaat op de datum zal worden genomen door mij, en ik zal dit uiterlijk 1 dag van te voren doen. Het liefste 2 dagen van te voren zodat iedereen ruim op tijd weet of het doorgaat. Maar dit kan ik niet garanderen i.v.m. weersverwachtingen

Datum: 18 augustus (zaterdag)
Reservedatum: 25 augustus (zaterdag)

Thema
Zoals de titel al aangeeft, ben ik niet op zoek naar specifieke paarden. Het lijkt mij namelijk gewoon gezellig en leuk om weer een shoot te organiseren in de omgeving van Dronten. Het belangrijkste doel van de dag is gezelligheid, waarbij natuurlijk wel verwacht wordt dat er mooie, kwalitatief goede foto's gemaakt kunnen worden.

Heb je zin om mee te gaan? Geef je dan op via pb en vul onderstaand lijstje in:

Bokt naam:
Naam:
Kleding: (wat ben je bereid aan te trekken)
Naam paard:
Geslacht:
Bijzonderheden:
(minimaal 2 foto’s van paard en 1 van jezelf)

Modellen:
Opgave kan alleen via pb naar mij met een volledig ingevuld lijstje. Opgave betekent niet automatisch garantie op deelname. Er zullen 5 modellen mee gaan en de fotografen zullen de modellen kiezen door middel van stemmen (punten geven en de 5 modellen met de meeste punten mogen mee). De overige modellen komen op volgorde van puntentelling op een reservelijst te staan en bij afmelding van een model wordt deze plek opgevuld door het eerstvolgende reservemodel.

Fotografen
Er gaan 10 fotografen mee. Omdat ik zelf ook fotografeer betekent dit dat er plek is voor 9 fotografen. Hierbij zou ik graag groepjes van 2 willen maken met een ervaren en beginnende fotograaf. Heb je zin om mee te gaan? Geef je dan op via pb en vul onderstaand lijstje volledig in.

Boktnaam:
Naam:
Apparatuur:
Ervaring:
Website/Facebookpagina:

Let op! Opgave is geen garantie voor deelname! Ik kies zelf de fotografen uit en houd hierbij rekening met een gevarieerde groep. De fotografen die niet uitgekozen worden komen op volgorde van aanmelding op een reservelijst. Valt er een fotograaf uit, dan wordt deze plek opgevuld met de eerstvolgende fotograaf op de reservelijst.

Houd rekening met...
- Fotografen geven géén gratis foto's/bestanden weg aan modellen.
- Per model worden er minimaal 4 en maximaal 10 foto's op webformaat geleverd voorzien van een logo.
- Nabestellingen gaan via de betreffende fotograaf. Ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele prijsverschillen tussen fotografen en bemiddel hier ook niet in.
- Wees op tijd aanwezig. Niets is zo vervelend als mensen die te laat komen.
- Houd de datum vrij, ook als je op de reservelijst staat!

De geselecteerde modellen en fotografen krijgen de informatie over het verzamelpunt, tijden, etc. allemaal via pb. En allemaal ruim op tijd.

wilmatj

Re: [P] Algemene paardenshoot - Dronten - 18 augustus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 21:06

Pb gestuurd.

danienappy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-18 19:48

Fotografenlijst tot nu toe:

Danielle / danienappy / Nikon D3100, Zoomlens 70-300mm, Portretlens 18-55mm / Ervaring: Beginnend

Eveline / Eeffjjuuhh / Canon 700D, Zoomlens 70-200mm, Portretlens 50mm
Ervaring: Gemiddeld / www.facebook.com/evbeusichemfotografie

Eeffjjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 09:41

Thnx! Heb er nu al zin in! :D

Francii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 22:20

Mochten jullie uitwijken naar 2 weken later doe ik graag mee als model! Ik ga begin september mijn pony verhuizen naar Dronten dus kan helaas niet eerder.

En ik vind veel dingen leuk, ook thema's en speciale kleding valt te regelen! :)

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 15:01

Gaat dit nog door? Anders heb ik nog wel 2 modellen voor in het Roggebotsebos.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 15:12

Mocht je ook een keer t wisent bos doen kom ik graag met mijn grote vriend

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

danienappy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-18 15:14

Nee sorry de meeting gaat niet door vanwege het lage aantal aanmeldingen. Sorry voor het ongemak.