Wat:
Een fotomeeting met een Boho thema. Denk aan losse kleding, zwierig, kant en veel pasteltinten en wit. Ik neem mijn schommel mee.
Waar:
De locatie is de Sahara in Ommen. Dit is een grote zandverstuiving met daarom heen bos en in het midden een stukje hei met wat mooie bomen.
Wanneer:
Ik wil de meeting houden in juli op een vrijdag, zaterdag of zondag aan het einde van de middag vanaf ongeveer 17:00 uur. Dit vanwege het licht.
Aanmelden
Iedereen is welkom. Fotografen gaan mee op volgorde van aanmelding. Modellen worden door de fotografen gekozen bij veel animo.
Wanneer je als fotograaf mee gaat is het handig dat je zelf een model een beetje kunt aansturen. Je kunt gekoppeld worden aan een wat meer ervaren fotograaf. Maar je moet je zelf ook kunnen redden.
Wanneer je mee wil als model is ervaring niet nodig. Je moet het wel leuk vinden om voor de camera te staan omdat je door diverse fotografen zult worden gefotografeerd. Foto's zullen voor promotie/website/sociale media worden gebruikt. Hier moet je wel rekening mee houden.
Qua modellen is iedereen welkom. Dames, heren of koppels, moeder met dochter/zoon of kind of zwanger. Ben je onog geen 18 jaar, dan graag toestemming van je ouders/verzorgers! Je mag uiteraard iemand mee nemen.
Aanmelden middels PB, aanmeldingen via het topic neem ik niet mee.
Model
Boktnaam:
Echte naam:
Leeftijd:
Minimaal 2 recente foto's:
Extra: bv info over kleding of accessories die je hebt en de ervaring die je hebt
Fotograaf:
Boktnaam:
Fotografienaam:
Website:
Ik ga deze dag mee als fotograaf. Aantal fotografen en modellen die mee gaan deze dag is afhankelijk van animo.
Mijn foto's van vorig jaar zijn hier terug te vinden.
https://cleografie.pixieset.com/bohomeetingsahara/