Het idee:
Een fotomeeting voor paarden en modellen (dit mogen ook kinderen zijn) Het idee is een beetje de romantische sfeer, dus mooie zwierige jurken!
Voor wie:
Dames of meiden met mooie jurken en een paard/pony. Heeft paard/pony veel behang dan is dat natuurlijk extra mooi.
Waar & wanneer:
De meeting zal plaats vinden op de Sahara in Ommen. Dit is een grote zandvlakte met her en der wat grassen en heide.
De meeting zal plaats vinden op een maandag avond ergens in juni of juli. Verzamelen rond 6 uur (met een beetje geluk, kunnen we ook nog mooi gebruik maken van het gouden uurtje)
Aanmelden:
Voor de meeting ben ik opzoek naar 6 fotografen en 3 modellen. Aanmelden kan tot en met eind april. Daarna gaan we een datum kiezen. En vanuit daar uit worden de modellen gekozen (fotografen gaan mee op volgorde van aanmelden). Bij modellen onder de 18 graag toestemming van ouders of ouders of iemand anders mee.
(dit omdat de foto's voornamelijk voor social media en website's gebruikt zullen worden)
Wil je je aanmelden stuur dan de volgende gegevens in een PB naar mij. Aanmeldingen in het topic neem ik NIET mee!!
Modellen
Boktnaam:
Naam:
Leeftijd:
Ras paard:
Wel of niet losgooien/los in een paddock:
2 recente foto's (van paard en jezelf):
Fotografen:
Boktnaam:
Naam:
Website:
Mocht je je aanmelden, dan verwacht ik een actieve bijdrage in het topic.