ff een paar vraagjes over bokt-meetings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JessicaG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-01 14:59

Ik zie hier op Bokt altijd van alles over bokt-meetings maar ik vraag me af of jullie elkaar al goed kennen of dat er ook wel eens mensen bij zijn die je helemaal niet kent, behalve dan via Bokt natuurlijk.

En waar spreken jullie meestal af want ik neem aan dat het voor iedereen bereikbaar moet zijn of komen mensen ook wel van heinde en verre om jullie allemaal te ontmoeten?

Ik vind het er in elk geval altijd gezellig uitzien als ik de foto's moet geloven (en waarom zou ik die niet geloven?). Groetjussss van Jessica!

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 15:05

Ik ben al wel eens naar de bokteling geweest, toen kende ik persoonlijk nog helemaal niemand, maar het was één groot feest.
Later ben ik naar Marijke geweest (die woont tussen gorinchem en zaltbommel). Dat beviel zo goed dat ik er al een tweede keer heen ben geweest. Zij is al eens bij mij geweest en de planning voor de vierde ontmoeting is in de maak. Ook ben ik al eens langs de Zilfia's hoeve (Utrecht) geweest, waar Prisca, Karin en Mayo waren. Was ook beregezellig en doe ik gauw eens over.. maar dan wel wat langer.. Party!!
We hebben al eens een meeting gehad op de NRPS keuring in Ermelo met Zep en Karin (foto's volgen nog steeds). En binnenkort hebben we een meeting met een giga buitenrit in Schoonloo. Ylva komt dan bij mij overnachten en ook haar ken ik nog niet.
Dus ja... ik reis veel voor ontmoetingen, maar vind het dan ook de moeite waard. En het is altijd hartstikke gezellig!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 15:26

Same here. En ik ben een groot voorstander voor (en initiatiefnemer van) de zogenaamde 'spontane Boktmeeting'. Je leest op Bokt dat iemand naar een keuring bij jou op de manege gaat (zo meette ik met Janna), of je koopt een sjabrakje over (zo meette ik met Zep). Of iemand zet op Bokt dat-ie een wedstrijd organiseert (bijv. Maarten met de endurancerit op de Holterberg, en de Apeldoorners met de ARK) en roept dat iedereen moet langskomen.

De georganiseerde Boktmeetingen zoals Efteling en Artis zijn ook errug leuk. Het is dan alleen met zoveel mensen wat lastig om een datum te prikken dat iedereen kan (zo wordt de Hellendoorn-meeting steeds verplaatst), maar op een gegeven moment moet je gewoon een datum vaststellen en maar hopen dat de meesten kunnen.

En ook al ken je niemand: zo is iedereen begonnen!

ylva

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 18:59

Precies, eens moet de eerste x zijn, zo hadden bartje en pinky_girl het lef om bij mij in de buurt op vakantie te gaan }> , en hadden stef en ik op dezelfde dag niks te doen(was te gezellig volgens stef ik mag niet meer komen *LOL* ) en ikke, die toevallig in de buurt was, tja dan moet je wel meeten natuurlijk. De boktbbq bij lonneke erug gezellig, en straks dus logeren bij honeybee om op een normaal tijdstip in schoonloo te kunnen zijn Haha! .
Tot nu toe waren de meetings die ik heb gehad altijd heel gezellig, als je de kans krijgt is het zeker de moeite waard om ook te gaan meeten hoor, en dat je niemand kent geeft niet. Des te sneller leer je nieuwe mensen kennen!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 19:08

De mensen die ik meette ken ik alleen van bokt. Tot nu toe zijn mijn meetingen altijd beregezellig verlopen en ken ik nu zo'n 40 mensen IRL van bokt!
Ik heb zelfs 2x geslapen bij 2 personen die ik eigenlijk alleen vanaf internet ken en ook dat was supergezellig!
Als je de kans krijgt om te meeten, gewoon doen!! Party!!

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 19:10

Nou, afgelopen zaterdag was de eerste grote boktmeeting voor mij. Ik kende eigenlijk niemand van gezicht. Ja, een paar dan wel.
Nogmaals sorry Nimber, dat ik je niet meteen herkende