Na aanleiding van het [ITP] topic van Draver Duc van mijn vriendin Lianne waar gesproken werd over een Draver fotomeeting, leek mij het een leuke uitdaging om een meeting te organiseren in de omgeving Drenthe/Overijssel.

Wie
Een fotomeeting voor alle soorten en maten Dravers.
Heb jij een leuke Draver en altijd al een fotomeeting willen doen? Dan is dit je kans!

Ervaren en onervaren fotografen zijn welkom. Een meeting is er ook om van elkaar te leren

Het aantal modellen en fotografen ga ik later bepalen.
Fotografen gaan mee op volgorde van aanmelden en de modellen worden gekozen door de fotografen.
Waar
Een locatie in Drenthe/Overijssel. Denk aan; Sahara Ommen, Genieput Havelte, Lemelerberg. Meer opties voor locaties zijn welkom.
Zelf vind ik de Sahara een hele mooie locatie.
Wanneer
Het zou een korte termijn meeting kunnen worden, zodat we nog gebruik kunnen maken van de mooie herfstkleuren. Of op wat langere termijn en een datum in het voorjaar prikken. Dan zitten ze ook niet meer in hun wintervacht. Graag je voorkeur aangeven bij het aanmelden.
Aanmelden modellen
Wil je je aanmelden met je Draver? Stuur mij dan een PB met de volgende gegevens:
Boktnaam:
Naam bokker:
Naam paard:
Geslacht & leeftijd:
Discipline/bijzonderheden:
Voorkeur periode: Najaar / voorjaar
Voorkeur locatie: Een van de gekozen locaties of weet je zelf nog een locatie?
Aanmelden fotografen
Wil je graag komen fotograferen? Stuur mij dan een PB met de volgende gegevens:
Boktnaam:
Naam:
Facebook/website:
Ervaring:
Voorkeur periode: najaar/voorjaar
Voorkeur locatie: Kies een van de genoemde locatie of kom zelf met een leuke locatie

Wat wordt er verwacht:
Fotografen:
- Kom op tijd op de afgesproken locatie.
- Zorg voor een volle accu en voldoende opslagcapaciteit.
- Help elkaar waar nodig.
- Zorg dat je de foto's binnen drie weken klaar hebt.
Modellen:
- Kom op tijd op de afgesproken locatie.
- Zorg dat je paard er netjes en verzorgd uitziet. Wil je de manen knotten of vlechten? Doe dit dan alvast thuis.
- Kan je paard niet zo goed stil staan, probeer er dan thuis mee te oefenen.
- Heb je een leuke outfit? Show het van te voren in het topic. Er is tijd om onder tijd eventueel te wisselen van outfit.
Ik hoop op voldoende aanmeldingen om een leuke meeting met Dravers te kunnen opzetten