Bepaalde kenmerken waar de Haflinger aan zou kunnen voldoen is:
- 1e premie op de keuring (voldoet aan ras standaard)
- Zeer lange manen
- Hoog in de dressuursport (vanaf M2)
- Zeer aansprekend en fotogeniek
- Andere bijzondere kenmerken
Ik wil graag een selectie maken van de mooiste Haflingers op Bokt.nl om zo een exclusieve fotomeeting te maken. Voor zo'n exclusieve fotomeeting wil ik graag ook goede fotografen verzamelen. Fotografen die opzoek zijn naar bijzonder mooie modellen om hun portfolio uit te breiden. Ervaring is dus wel een vereisde!
Het aantal modellen en fotografen zal aan de hand van de aanmeldingen bepaald worden. Ik wil de groep niet te groot laten worden, zodat er onafhankelijk de tijd genomen kan worden om de paarden te fotograferen. De fotografen worden door mij gekozen en de modellen worden door middel van een stemronde door de fotografen en door mij gekozen.
Een plaats of tijd staat nog helemaal vrij. Zo vind ik Hargen aan Zee een zeer mooie locatie, maar andere locaties mogen zeker genoemd worden! De voorkeur gaat uit naar de fotomeeting in het voorjaar te organiseren, zodat we een grote kans op goed weer hebben.
Voor het idee wat ik aan foto's er gemaakt kunnen worden (andere creatieve ideeën zijn ook zeker welkom!:

Mijn eigen ruin (zie foto's) gaat sowiezo mee.
Graag zie ik de aanmeldingen te gemoed. Vermeld als fotograaf:
Bokt naam:
Naam:
Ervaring:
Voorbeeld foto's van eigen werk (2):
Vermeld als model:
Bokt naam:
Naam:
Naam paard:
Premie:
Geslacht:
Bijzonderheden: