Wij (ik & ArandaVD) zoeken nog twee modellen voor onze fotomeeting bij het Reindersmeer in Bergen (Limburg) op 16 oktober. Tijd is nog niet bekend dus hou heel de dag vrij.
Er zijn 6 fotografen in totaal die je op de foto zullen zetten. Dit is om onszelf te ontwikkelen of om ons portfolio te vullen. (Let op niet iedereen van ons zijn geen professionele fotografen en doen dit puur hobbymatig en om te leren, ik zelf zal iedereen proberen te helpen de functies van de camera te ontdekken).
Op de locatie is er een prachtige heide aanwezig, een meer waar je eventueel met je paard in zou kunnen en een stuk bos. Hier zullen we ook allemaal gebruik van maken. Er zullen losgooi foto’s gemaakt worden, portretten en als het gewenst is rij foto’s.
Eisen voor het model met paard:
- Je paard moet uiteraard verkeersmak zijn.
- Wees er op attent dat er andere paarden aanwezig zijn en dat je paard hier mee om kan gaan.
- Zorg voor een schoon paard.
Ik ga zelf mee als fotograaf, voor portfolio werk van mij zelf:
http://www.exposeyourvision.nl
Een moodboard voor een sfeerimpressie:

Bij interesse graag dit lijstje invullen:
Naam:
Naam bokt:
Naam paard:
Foto van het paard:
Voor vragen kan je natuurlijk op dit topic reageren. Wij hebben een groep op de app waar we alles in bespreken dus zou je me bij zekere interesse je nummer kunnen doorgeven.