Al een tijdje wil ik een schriktraining doen en dan niet een simpele maar met wat meer uitdaging. Nu heb ik er een gevonden en deze heeft een kalender op de website waar ze trainingen geven, maar als ik dan bel is het meestal intern van de manege zelf dus geen buitenstaanders. Dus nu dacht ik misschien vinden meer mensen het leuk om mee te doen en huren we ze zelf in. Ik heb ff zitten rekenen en afhankelijk van hoeveel mensen er mee doen verschild de prijs. Eigenlijk als ik reken wordt de prijs pas wat interessanter indien er 16 man mee willen doen, dit zijn dan 2 groepen in 1 groep mogen er max. 8. Aangezien ik geen winst voor ogen heb maar gewoon een leuke dag wil hebben hier ff de prijzen die ik heb uitgerekend.
Reiskosten, bakhuur etc zitten erbij in, Ik heb alleen de rijverening in Garderen in mijn hoofd, dus deze afstand heb ik genomen. Ergens anders zou ook kunnen.
8 personen € 42
16 personen € 30
24 personen € 27
32 personen € 26
Dan hier een stukje van hun website wat ze hebben :
SCHRIKTRAINING
We beginnen met verschillende kleuren en maten zeiltjes, maken kennis met de levende kliko, ratels, toeters en bellen. Je kunt door verschillende soorten gordijnen lopen met je paard. Jullie worden bekogeld met soft balletjes en lopen dwars door een bak met petflesjes. Lopen langs wapperende vlaggen en voetballen met een echte voetbal van 1.50 meter doorsnee. Tevens kun je tijdens de training het haar van je paard laten föhnen met de bladblazer en aan het eind lopen jullie dwars door het rookgordijn heen.
De duur van de training bedraagt maximaal 1,5 uur. Er is tussen de training een pauze van een kwartier.
Overige informatie:
• Sporen en zweepjes en een slofteugel zijn niet toegestaan tijdens de training. Het gebruik van andere hulpteugels dan een slofteugel is alleen toegestaan in overleg met één van de trainers.
• Per groep (8) kunnen er maximaal 2 combinaties de training volgen met het paard aan de hand. Wij adviseren het paard wel te zadelen zodat het tijdens de training altijd mogelijk is op te stappen. Het paard dient in ieder geval een hoofdstel te dragen en begeleid te worden met een longeerlijn/leadrope.
Hier is de link van hun website : http://www.schriktraining.nl/index.html
dan kun je wat foto's bekijken.
Uit mijn vriendenkring weet ik er zo ff 4 die mee willen doen. Als het je leuk lijkt laat het me even weten, misschien ook voorkeur periode ?? hier heb ik nog niet naar geïnformeerd maar misschien als er voorkeur voor 1 periode is dat dat het iets vergemakkelijkt. en ook of je vanaf een bepaald personen mee wilt doen ivm het bedrag van de schriktraining.