Leuk dat je even komt kijken.
Heeft er misschien iemand (max 2personen) zin om met mij en onze 2 kindjes 1 weekje op vakantie te gaan? Datum? 8-15 juli. Verblijf en vervoer betalen wij
Het gaat om een vakantie in een luxe stacaravan. Je hebt je eigen aparte kamer met 2 losse bedden. We zouden gaan met de auto (hebben net een nieuwe wagen). Het gaat om een vakantie naar de UK (Schotland). Heb al 10 jaar mijn rijbewijs dus dat is geen vereiste dat je dat hebt. Mijn moet gewoon werken dus gaat niet mee en we willen toch graag lekker op een leuke gezellige vakantie. Heb je zelf een kindje? Die kan gewoon mee er is plek voor 5 personen in onze auto en in de caravan. Er is een zwembad tegen betaling van 2 pond en er is een speeltuin en visvijver op het park. Prachtige omgeving met veel natuur en leuk gezelschap
Onze kids zijn 3 en 4 jaar oud, een meisje en een jongentje. De kosten voor jou? De boot, auto en caravan betalen wij. Deze kosten hebben we als wij met zijn drietjes gaan ook. In de caravan hebben we een eigen keuken dus we kunnen gewoon koken. Je betaald dus enkel mee aan je boodschappen, zwemmen, uitstapjes, .. etcWil jij of jullie mee stuur me dan een berichtje, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Je moet wel van kinderen houden natuurlijk! Dat is het allerbelangrijkste voor mij. Hoop dat het iemand leuk lijkt met ons mee te gaan. Een keer afspreken van tevoren zouden we tof vinden.
Misschien tot snel!