Vakantiemaatje(s) gezocht voor gezellige vakantie met kids!

Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

nuvel

Vakantiemaatje(s) gezocht voor gezellige vakantie met kids!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-17 22:22

Hey!

Leuk dat je even komt kijken. :D Heeft er misschien iemand (max 2personen) zin om met mij en onze 2 kindjes 1 weekje op vakantie te gaan? Datum? 8-15 juli. Verblijf en vervoer betalen wij :) Het gaat om een vakantie in een luxe stacaravan. Je hebt je eigen aparte kamer met 2 losse bedden. We zouden gaan met de auto (hebben net een nieuwe wagen). Het gaat om een vakantie naar de UK (Schotland). Heb al 10 jaar mijn rijbewijs dus dat is geen vereiste dat je dat hebt. Mijn moet gewoon werken dus gaat niet mee en we willen toch graag lekker op een leuke gezellige vakantie. Heb je zelf een kindje? Die kan gewoon mee er is plek voor 5 personen in onze auto en in de caravan. Er is een zwembad tegen betaling van 2 pond en er is een speeltuin en visvijver op het park. Prachtige omgeving met veel natuur en leuk gezelschap :) Onze kids zijn 3 en 4 jaar oud, een meisje en een jongentje. De kosten voor jou? De boot, auto en caravan betalen wij. Deze kosten hebben we als wij met zijn drietjes gaan ook. In de caravan hebben we een eigen keuken dus we kunnen gewoon koken. Je betaald dus enkel mee aan je boodschappen, zwemmen, uitstapjes, .. etc

Wil jij of jullie mee stuur me dan een berichtje, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Je moet wel van kinderen houden natuurlijk! Dat is het allerbelangrijkste voor mij. Hoop dat het iemand leuk lijkt met ons mee te gaan. Een keer afspreken van tevoren zouden we tof vinden. :)

Misschien tot snel!

_PatriciaH

Re: Vakantiemaatje(s) gezocht voor gezellige vakantie met kids!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 10:36

Dat er nog niemand gereageerd heeft, super aanbod dit!

dieseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 10:47

Dat is een buitenkansje! Voor ons niet haalbaar, maar er zijn vast leuke mensen of een alleenstaande moeder die hier super gelukkig mee gaat zijn! Leuk idee!

Dag lieve Dreamer, mijn gouden mannetje [o]

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 10:50

Voor mij helaas ook niet haalbaar maar wat een super lief aanbod!!!

Ties 3/6/2015 <3

nuvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-17 20:51

Dank je wel. Nog geen berichtjes gehad maar blijf nog even hopen :D

dieseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 21:20

Wat vreemd....tsja, als niemand zich meldt wil ik jullie evengoed ontzettend veel plezier en een heel fijne vakantie toewensen! Dan heb je gewoon extra veel ruimte ;)

Dag lieve Dreamer, mijn gouden mannetje [o]

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 21:21

Ik denk dat de vakantieperiode een probleem voor veel mensen is. In NL heeft een groot deel nog geen vakantie..... Veel plezier want vandaag vertrek je!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie