naar aanleiding van een vorige muziekmeeting die zeer geslaagd was, wil ik graag een nieuwe meeting organiseren voor iedereen die het leuk vindt om samen muziek te maken! Ik heb weer een grote oefenruimte gereserveerd bij dBstudios naast station Utrecht Zuilen. Ik werk bij het podium in dB's en repeteer er ook met mijn bandje. Instrumenten (gitaar, basgitaar, keyboard) kunnen eventueel gehuurd worden bij dB's. Backline (versterkers, zanginstalatie, drumstel) is aanwezig. De kosten van de ruimte zijn €45,-, dit bedrag zal gedeeld worden door alle aanwezige bokkers. De vorige keer waren we met 8 personen, en ik verwacht nu ook een leuke opkomst, dus de kosten per persoon zullen niet zo hoog worden. Wanneer we met een klein groepje zijn is het ook mogelijk om een goedkopere kleinere ruimte te huren.
Wie zouden het leuk vinden om lekker samen muziek te gaan maken? Het maakt niet uit of je pas net een instrument bespeelt (of zingt) of al erg ervaren bent. Ook maakt het niet uit welk instrument je bespeeld! Het gaat erom om gewoon lekker een paar uurtjes samen muziek te maken, plezier te hebben en ervaring op te doen! Zelf ben ik ook geen heel goede muzikant, maar samen muziek maken vindt ik erg leuk!
Zelf speel ik drums (en sinds kort een heel klein beetje lepels

Iedereen die mee zou willen spelen (of een poging tot zou willen doen) is van harte welkom om zich aan te melden! Er is die dag ook een minifestival in dB's, dus we zouden aansluitend zelfs lekker bandjes kunnen gaan kijken!

Even in het kort:
Wat: Muziekmeeting
Wie: Voor alle Bokkers die het leuk vinden!
Waar: dB's, CAB Rondom 100, Utrecht (makkelijk bereikbaar met het OV)
Wanneer: Zaterdag 17 juni tussen 15:00 uur en 18:00 uur.