Samen buitenritten maken Groningen/Drenthe en evt. verder.

Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Annet_Dottie

Samen buitenritten maken Groningen/Drenthe en evt. verder.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-17 14:50

Hallo allemaal!

Ik ben net weer lid na een ban van 3 jaar dus wil zeker niet te hard van stapel lopen maar dit is al iets waar ik al veel langer mee loop en wat ik ook al geprobeerd heb via Facebook te zoeken maar dat is lastig..

Sinds ik mijn pony heb verkocht heb ik altijd geroepen ik wil buitenritten gaan maken, daar ben ik dol op en op die manier wil ik lekker blijven genieten van het paardrijden.

Inmiddels heb ik zelf wel weer een bijrijdpaardje waar ik ook mee kan buiten rijden in de toekomst maar ik zou graag wat verder willen dan steeds het dichtbij huis. Inmiddels ben ik ook al in Noordlaren (bij het Tinkerplein) geweest en een keer in Glimmen, het liefst wil ik alleen nog verder, als het aan mij ligt het hele land door maar te beginnen eens in Drenthe.

Ik merk alleen dat omdat ik dan alleen moet dat de drempel heel groot is. Ik heb alleen een brommerrijbewijs waardoor ik of op de scooter of met openbaar vervoer moet, beide niet erg maar gezelliger samen. Het is voor mij dus wel de bedoeling dan een paardje te huren.

Zodra ik contact heb/had met iemand die wel ook van paarden was wouden die opzich wel maar was het heel vaak ja is duur enz of ze kunnen nooit, het komt er in ieder geval nooit van.. Ik heb ook niet veel te besteden dus standaard maandelijks zal niet lukken.

Het maakt me verder niet uit waar je weg komt, ik kan naar jou toe komen, we kunnen samen gaan met openbaar vervoer, desnoods op de scooter als dat te doen is of met auto als je die hebt (ik betaal uiteraard mee aan benzine kosten).

Nog even kort over mijzelf ik ben Annette, 26 (juni 27) woon in Groningen (stad), heb 5 jaar een eigen pony gehad. Ben niet zo het type van hard gaan, is vooral voor de ontspanning!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie