Ga jij ook op stage in Malta? Let me know!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

IrisvdBorne

Ga jij ook op stage in Malta? Let me know!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-17 20:09

Hallo allemaal!

Ik zal mezelf eventjes snel voorstellen, en daarna snel to-the-point komen. Ik ben Iris, 19 jaar (19 april 20, dus het kan goed zijn dat tegen de tijd dat je dit leest, ik al jarig ben geweest). Ik woon in het dorp Stramproy, maar ben zelf niet echt een van die typische dorpsmeisjes. :n Ik zit in Roermond op school en studeer daar Assistent Manager Internationale Handel (MBO4). Buiten het feit dat ik echt enorm graag dingen onderneem, hou ik er ook van om een avondje op de bank te hangen (lijkt net een datingprofiel zo...). Ik ben altijd in voor een drankje en een dansje. *\%/* Sinds mijn 7e rij ik al paard en ga dit jaar, net zoals vorig jaar, een maand naar Kreta om daar te werken op een paardenranch. (Oke, misschien ben ik toch wel een beetje een dorpsmeisje, in elk geval een paardenmeisje...)

En nu zul je wel denken: huh, wat wil ze nu eigenlijk bereiken?

Nou goed. Gezien het feit dat ik het eerste half jaar volgend jaar stage moet lopen, en ik Assistent Manager IH studeer, wil ik stage gaan lopen in het buitenland. En guess what? I GOT THE JOB. Mijn stage zal van 28 augustus tot en met 2 februari plaatsvinden in Sliema, Malta. Nu is mijn vraag: zijn er nog meer Nederlandse meiden/dames die in ongeveer dezelfde periode daar zitten? Het is nu eenmaal een feit dat Sliema niet de goedkoopste plaats is om een appartement te huren, maar als je de kosten kan delen scheelt dat al een hoop. Daarnaast is het ook fijn om gewoon een kamergenoot te hebben als je zo ver van huis bent.

BEN jij iemand? KEN jij iemand? Let me know! Ik wil graag in contact komen met andere mensen die daar dan ook zitten, misschien kunnen we wel iets voor elkaar betekenen?

En zoals de meeste van ons: ik heb geen flauw idee of dit hier zo goed staat? Weet iemand dat überhaupt? :=

Ik hoor graag van jullie!

Destination

Re: Ga jij ook op stage in Malta? Let me know!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 20:28

Is er geen Facebookgroep voor studenten/buitenlanders in Malta? :)

IrisvdBorne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-17 09:15

Destination schreef:
Is er geen Facebookgroep voor studenten/buitenlanders in Malta? :)

Daar ben ik idd ook op aan het kijken. Maar ik wil zoveel mogelijk mensen bereiken :j
Heb deze link verder ook op Facebook en LinkedIn gedeeld.

Anoniem

Re: Ga jij ook op stage in Malta? Let me know!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 22:08

Omdat TS meer opzoek is naar bokkers die ook op Malta zitten, heb ik het topic van STW naar BM verplaatst, hopelijk krijg je hier meer respons :j

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 23:00

Wat leuk dat je erheen gaat.
In 2015 ben ik zelf ook 3 weken naar malta op stage geweest in maart tm april.
Ik liep stage in het qawra palace hotel :D