[P] Fotomeeting, noord Nederland!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EmmyJoycee

[P] Fotomeeting, noord Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-17 20:37

Haihai!

Na een hele lange tijd leek het me leuk om weer eens een fotomeeting te organiseren. De locatie zal in het noorden van Nederland zijn, Friesland, Groningen/Drenthe. De datum word in juli, die word nog afgesproken!

Als jullie leuke locaties weten wat centraal licht voor deze fotomeeting hoor ik dat graag. Opgeven gaat via privébericht, om verwarringen en geen goed overzicht te voorkomen.

Ik zou het erg fijn vinden als iemand mij zou kunnen helpen die dag met organiseren aangezien ik zelf ook met mijn paard wil komen. Dus als een fotograaf mij wilt helpen, heel graag!

De bedoeling is om 10 tot 15 minuten per paard portetfoto's te gaan maken en zo door te gaan met wisselen. Als elke fotograaf bij de paarden is geweest, gaan we door met losgooi foto's en daarna eventueel nog rijfoto's

Opgeven gaat als volgt:

Fotografen:
Boktnaam, 2 portfolio foto's, websitelink, fotografienaam

Modellen:
Boktnaam, portet & actie foto, ras en graag info hoeveel ervaring je paard heeft op ander terrein. Plus wat je ook wilt dat er losgooi foto's gemaakt worden en rijfoto's

De fotografen lijst gaat op volgorde van aanmeldingen, eerst een lijst van 8 a 10 fotografen. De modellen worden gekozen, er zullen 6 tot 8 modellen mee kunnen. Hangt van de grote van de groep af, maar echter niet meer dan 8 modellen. Bij de modellen word er gekeken naar verschillende types, niet dat er op een dag alleen maar vosjes komen, wil graag voor de fotograferen verschillende paarden op deze fotomeeting laten komen.

De groep van modellen word in 2en gedeeld, dus in de ochtend, tussendoor een pauze en 's middags weer een groep. De tijden etc worden later bekend gemaakt, eerst zien als er genoeg animo is :D

Mijn eigen paard gaat sowieso mee, en ik kan desnoods ook nog fotograferen op een middag!

Afbeelding
Afbeelding

Voor vragen, mag je ze altijd stellen!